Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zamyšlení na úvod mé "blogerské kariéry..."

Kdo jsem, proč tu jsem, co mě motivovalo? Jaká témata zde chci řešit? Co je jedním z mým cílů, nejen tady? Jaký je můj hlavní cíl? Co nejsem?

Kdo jsem, proč tu jsem, co mě motivovalo?

Tady bych se mohl hodně rozepsat... Ale má to význam? NE, nepotřebuji se chlubit čeho jsem za 40 let svého života dosáhl... Bylo by to totiž hodně nudné... Nejsem ani profesor, ani vědec, ani politik, ani umělec, ani jiná celebrita... Prostě zatím nejsem nikým významným o nic více a o nic méně než ty... Nemám ani tři tituly před jménem, ani tři za jménem... Prostě jsem Pavel Holub a uslyšíš o mě stále častěji... Stále ještě pokračuješ? Dobře jdeme dál... Proč tu jsem? Protože jsem zjistil, že nejen tobě, ale i světu mám co dát a nejsem sobec ani pokrytec, takže se chci podělit... Co mě motivovalo, proč to dělám? Možná právě kvůli tobě... Pokusil jsem se to shrnout do tří myšlenek... 

Sebe, i svět kolem sebe, se učme vnímat z "ptačí perspektivy", ve všech souvislostech a hlavně o věcech přemýšlejme!  P.H.

Věřme zejména v sebe, vnímejme skutečnou realitu, osvoboďme se od všudypřítomné fikce, soustřeďme se na podstatu! P.H.

Dívejme se dopředu, učme se z minulosti a neopakujme stále stejné chyby, pak budeme opravdu moudří... P.H.

Chceš víc? Zkus https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Jaká témata zde chci řešit?

Společenská, aktuální, globální... Jak prosté,že, představit si před nimi lze cokoliv... Přesně tak... 

Co je jedním z mým cílů, nejen tady?

Naučit lidi přemýšlet... Je to jednoduché, malý cíl, blbost? Umíš přemýšlet? 

1) Pokud umíš, asi tě moc neobohatím, naopak čekám, že ty obohatíš mě a moc rád se s tebou osobně potkám...

2) Pokud si myslíš, že víš máš naději a jsi mým potencionálním "klientem"... Mohu ti pomoci, pokud o to ovšem budeš ty sám vážně stát... Nikdo, než ty sám, to za tebe neudělá, já ti ukážu pouze cestu, budeš-li ovšem opravdu chtít...

3) Nechápeš, myslíš, že ses potkal s bláznem, fanatikem... V tom případě ti gratuluji žes to vydržel tak dlouho... Jestli zůstaneš v této skupině (3) a nebo se pokusíš dostat do těch prvních dvou je jen na tobě... Takže asi sbohem, že... Možná se vrátíš časem... ;-)

Jaký je můj hlavní cíl?

Světový mír... Chce to každá Miss, ale od politiků to kupodivu dnes již moc neslyšíme že? Je to malý, nebo velký cíl? Je reálný, nebo jsou to jenom kecy, prázdná fráze? Co uděláš ty? Přidáš se? Nebo půjdeš slepě dál? 

Co nejsem?

Nejsem skvělý češtinář, takže ty pedante češtinářský to se mnou nebudeš mít často lehké... Zejména tebe prosím o trpělivost a respekt... Myšlenky nejsou o správném pravopise, spisovné češtině ani bezvadném slohu... Moudří to vědí, nepatříš-li mezi ně, tak se prosím nade mě povznes... ;-)

Vydržel si až sem, tak to se asi budeme často potkávat... Na Shledanou!

 

 

Autor: Pavel Holub | neděle 22.11.2015 20:00 | karma článku: 18,16 | přečteno: 391x
  • Další články autora

Pavel Holub

Daroval jsem synovi výlet na Krym. Byl z toho celý unesený...

...k tomu všemu jsem mu zajistil i skvělého Au pair, který je moc šikovný, dobrák od kosti, miluje rybaření, výlety a hry na velké kluky... Zkrátka takový prodloužený dobrodružný trip snů do Ruskem okupované části Ukrajiny...

14.11.2018 v 14:55 | Karma: 48,22 | Přečteno: 14385x | Diskuse| Společnost

Pavel Holub

"František Kriegel odletí s námi. Bez něj neodletíme!" Ludvík Svoboda, Moskva 27.8.1968

V úterý 6.11.2018 zemřel v Šanghaji, za dosud ne zcela vyjasněných okolností, člen delegace prezidenta ČR, lékař MUDr. Petr Halata. Sedmdesáti členná delegace se nakonec domů vrátila bez zesnulého lékaře. První zprávy o tragické

11.11.2018 v 12:30 | Karma: 46,75 | Přečteno: 8656x | Diskuse| Společnost

Pavel Holub

"Byl to křižník Potěmkin!" A vystřelil Nohavicu...

„Soudruhu generále, povel na zahájení Velké říjnové revoluce vydal přece soudruh Lenin, který tak zmátl politicky zatuchlý carský režim, protože ten povel místo v říjnu vydal až začátkem listopadu...“

7.11.2018 v 14:20 | Karma: 48,12 | Přečteno: 23717x | Diskuse| Společnost

Pavel Holub

Cirkusy bez zvířat? Proč?

Podle mě stejně absurdní jako loutková divadla bez loutek. Cirkusy jsou tradice a zvířata k nim odjakživa patřila. Nejsou to žádní tyrané, ale chovatelé, mnohdy ohrožených druhů, podobně jako zoologické zahrady...

1.11.2018 v 15:00 | Karma: 47,80 | Přečteno: 20420x | Diskuse| Společnost

Pavel Holub

Dostává Miloš Zeman rozum? Aneb rozloučení s kardinálem Miloslavem Vlkem - aktualizováno!

Po delší době zas mohu prohlásit, že jsem hrdý na to, jak se Miloš Zeman zachoval. Jeho avizovaná neúčast na pohřbu kardinála Vlka je možná tím největším počinem, kterého se za dobu svého již čtyřletého mandátu dopustil.

21.3.2017 v 11:11 | Karma: 48,58 | Přečteno: 28617x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik