Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Je to marné. I mezi mlčícími jsou "idioti". Už se těším na vaše téma "5. Vzdělání? K čemu, když neumíme přemýšlet!" K čemu, když chybí intelekt.

0 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že ani vy, další z druhého spektra, jste nedočetl až do konce... ;-)

0 0
možnosti
MC

Ale dočetl, dokonce dvakrát. Myslím si, že individualismus nelze kolektivizovat žádnými směrovkami a "velká demokracie" je ve své podstatě opět individualismem. Falešný sociální altruismus je jen dotovaná moc totality. Je trestuhodné a zničující, že prostě lidé už jsou takoví leví demokrati, ať již na východě či na západě. Je to chronické onemocnění občanů, kdy obvykle dochází ke generačním poruchám intelektu jejichž změny nemusejí být vratné.

0 0
možnosti
Foto

P13a27v20e65l 68H66o65l67u40b

13. 12. 2015 10:17

Leví demokrati, to se Vám povedlo... Demokrati nejsou v tom lepším případě ani leví a ni praví... Ale mohou klidně i být,  to ještě nemusí být vada na kráse... Co se týče poruch intelektu, já ho vidím v té dnešní křiklavé rádoby majoritní společnosti, žijící ve všudy přítomném konzumu a hltající bezhlavě propagandu ze všech stran... Společnosti, která vnucuje ostatním svoje xenofobní, rasistické, nesnášenlivé myšlenky, které s demokracii opravdu nemají nic společného... Pouze to, že mohou zaznít... Myšlenky mohou v demokracii znít, ale neměly být nadřazené, podrobující atd. To už pak s demokracií nemá nic společného. Ona pravá demokracie je pak také o respektu. Pokud jste dočetl můj blog do konce a dokonce dvakrát, pak jste mi svůj, rádoby majoritní názor, měl vyjádřit tím respektem a ve Vašem případě povznesením se nade mě... To jste ale nedokázal... To co jste napsal, tu čtu v diskuzích dnes a denně a neobohatil jste mi tudíž o zhola nic... ;-)

0 0
možnosti
MC

Možná jsem se nevyjádřil přesně. Kdo chce ten mi však porozumí. Opravdu se nepotřebuji nad kohokoliv povznášet. Nic ve zlém, ale Vy jste mi to ostatně nyní předvedl pompézně.

0 0
možnosti