Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BC

Nikdo neví jak to bylo, ale vy máte jasno. Z vas by byl skvělý novinář.

5 9
možnosti
Foto

Pusťte si tu tiskovku, přečtěte stanoviska ředitele divadla a ČT. Udělal jste to? Mě z toho vyšlo to co jsem napsal. V tom divadle nebyl ani Zeman, ani Novák a nakonec ani první dáma. Vy možná dokážete slepě důvěřovat hlavě státu. Já si rád dělám svůj úsudek na základě dostupných informací...

12 6
možnosti
Foto

Ale toto jsou informace pouze z jedné strany.

2 11
možnosti
VP

Zbytečná diskuse s tímhle pánem ...

8 1
možnosti
MM

Já tedy vidím na jedné straně hejtmana a na druhé ředitele divadla a ČT. Vy ne?

6 0
možnosti
SS

To je s. ucitel rezjir - to je OK ...

2 1
možnosti
Foto

Já taky, ale pan bloger uvěřil informacím pouze jedné z nich. Informace z té druhé jsou ale tak uhozené, že musejí být subjektivně pravdivé.

1 6
možnosti
MM

Jak to, že nikdo neví? Hejtman Novák to ví! ;-D

3 0
možnosti
JR

J10a42r41a 67R75a25n25k

5. 11. 2016 3:00

Bohuzel, z Vas asi tezko, ono to i na zurnalistiku potrebuje nejake vzdelani.....

0 4
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik