Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Nevím, zdá se mi to poněkud složitější. Existují symboly státu. Hymna, prapor, prezidentská vlajka... a podle mě i prezident. Bohužel jsem byl i na vojně, tak si dobře pamatuji, že stráž před zástavou útvaru byla považována za plnění bojového úkolu a každý prohřešek řešil prokurátor. Jak mají nasazovat naši vojáci život za existenci našeho státu, když jeden ze symbolů - prezidentská vlajka - je zneuctěn a není to v podstatě ani přestupek? Nebo snad jedinými symboly našeho státu jsou už pouze vlajky EU a USA?

0 0
možnosti
MK

M41i48l89a72n 18K90e43s75l

16. 11. 2016 21:15

Ze zákonem nemůže Zeman souhlasit.Vždyť všechno to nadávání a spílání na jeho adresu zvyšuje jeho prestiž.Vždyť on a jeho mluvčí se v tom moři pomluv a nařčení pohybují jako ryby ve vodě.Již dávno v minulosti známý politik republikánů Sládek prohlásil : vůbec mi nevadí,že o mně píší špatně,vždyť to je neplacená reklama,jsem v neustálém povědomí lidí..A měl pravdu.No Zeman je v těch všech diskuzích o čemkoliv nepřekonatelný.Nejhorší pro něj by bylo,kdyby o něm nikdo ani neštěkl.

0 0
možnosti
Foto

Dávám vysokou karmu....R^

2 1
možnosti
ZB

Karma.Třetina poslancu se pod to svinstvo sepsané komunistickou mlátičkou podepsalo.Tedy zbývá volit strany,které s tímto krokem do minulosti nemají nic společného...komunisté a jejich pohrobci v ruzných stranách,jsou pod vedením Zemana čím dál drzejší a sebevědomější.To si necháme líbit?

10 0
možnosti
MK

Podle načasování i podle osob předkladatelů mi to celé připadá jako provokace (s minimální šancí na schválení) a pokus o zviditelnění.

6 0
možnosti
MT

Nebo formování koalic a testík loajality před prezidenstskými volbami.

2 0
možnosti
VF

Potkali se dva Němci.

Jak se máš, ptal se ten ze západu. Mám se dobře - dvoupokojový státní byt, Trabant, dovolená u Baltu, nemohu si stěžovat. A co ty? Mám se dobře - rodinný dům, Mercedes, dovolená na Tahiti a MOHU SI STĚŽOVAT.

Jo, jo. Ty předrevoluční vtipy byly výstižné.

8 0
možnosti
PT

P48e52t71r 81T52o46m80e35k

16. 11. 2016 11:54

Jsou drzejší a drzejší. A tahle mlátička jim velí spolu se Semelovou.

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS