Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i10ř59í 67Z12a37p75l12e58t92a48l 2530108862104

Celé to potírání dezinformační války politiky (kým čím) je směšné už z principu. Politici tak vlastně říkají, že ten lid, který je zvolil do funkcí, není kompetentní si na základě dostupných informací vytvořit vlastní názor. No možná o tom koneckonců něco vědí, že?;-)

+1/−2
4.1.2017 22:33

J20i39ř77í 21M26í41k25a 7438522697940

"Jinými slovy panu prezidentovi se nelíbí snahy bezpečnostních složek našeho státu, které mají za úkol chránit naší bezpečnost v souladu s naším právním řádem..."

To už bylo v kompetenci tajné služby. Nač další nástroj a navíc ještě směřovaný i na veřejnost? Aby měl Kafka, o čem psát? :-)

+3/0
4.1.2017 14:22

J19a60r36o61m20í68r 17F24a92j54k78u26s 4690495271878

Vždyť to už přece známe:

Ti co nemají tak úplně čisté svědomí, jsou nyní na pozoru a ze svého úhlu pohledu naprosto oprávněně křičí.

Zdroj: http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576958

Kdo má čisté svědomí, nemá se čeho bát, že pane Holube, to přece není Vaše původní myšlenka, nejeden soudruh, i soudruh Jakeš se s ní zaskvěl, nyní tedy i Vy. Aspoň víme, odkud vítr vane! Rv

+1/−1
3.1.2017 22:47
Foto

L91u83b96o47m45í84r 35K20v81a97p71i72l 9986529835269

Tak pro ilustraci. Zde je odkaz na nejúspěšnější článek pana Holuba do srpna tohoto roku : http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=495484

A nyní si to srovnejte s blogy, které napsal pan Holub od října tohoto roku, do dnešního dne ;-)

Budu rád, když mi to někdo objasní :-)

+1/0
3.1.2017 20:55
Foto

P25a41v42e66l 51H32o40l37u83b 1916719179652

Já bych asi za nejúspěšnější v té své druhé dekádě považoval tento... ;-)

http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=523119

0/0
3.1.2017 21:12
Foto

L59u60b50o75m23í37r 50K68v71a56p72i74l 9106509375709

Proč ? čtenost je menší :-)

0/0
4.1.2017 20:17

P44a51v92e11l 94K10a54š18t84o30v49s61k65ý 7196604918633

Pane Holube , kdo vás platí , kde pracujete ?

Takovou snůšku nesmyslů nemáte z vlastní hlavy .

+3/−3
3.1.2017 17:19

M13a25g47d20a31l33e38n56a 74H56r68o84n92o75v31s89k98á 3230562294239

Aaá, zaručeně pravá karma dále roste raketovým tempem.. ;-D

No nic, tak nezanedbávejte propagaci, ať nám tu můžete v top karmě co nejdříve propagovat např. obnovení Stb, protože bez ní se vy a vám podobní - duší i srdcem fízlové - neobejdete, pokud chcete realizovat své bohulibé cíle, vše v zájmu civilizace, samozřejmě!

+4/−3
3.1.2017 9:43

V64l64a60d95i67m38í16r 10K16ú16n 5475226820464

Slušně se ptám: Pan autor je také pornoherec?

o--:-)--o

+5/−3
3.1.2017 1:33
Foto

P47a22v32e34l 29H69o71l48u34b 1966489109372

Já jsem asi takový pornoherec jako vy "kůň" ;-)

0/0
3.1.2017 15:29
Foto

L73u40b75o20m47í44r 44K89v60a82p58i34l 9646109505739

Pane Holube, jak mi prosím vysvětlíte úspěšnost tohoto článku ? http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=563952

V tomto článku jste v podstatě ani nic nenapsal, jenom zkopíroval pár odkazů, dal obrázek a napsal jeden odstavec textu. A hle karma vzhledem k čtenosti jak vyšitá. Diskuze k článku téměř nulová.

Kde jste prosím sdílel tento článek, že ho Vám skoro každý okarmoval ? :-) Zde se vymlouvat na nějaký fanklub už nemůžete, když tak prosím i o odkaz, kde jste článek sdílel :-) Děkuji.

+8/−1
2.1.2017 16:36
Foto

P49a62v47e80l 91H83o52l86u89b 1326989529912

Dobrý večer pane samozvaný vyšetřovateli. Jedná se o více než dva měsíce starý blog. Skutečně Vám nebudu vyhledávat odkazy, zaúkolujte sám sebe, nebo spolupracující vyšetřovatele...

Sdílel jsem jej do diskuzí na sociálních sítích k článkům na které jsem v blogu reagoval a dále na různých stránkách s ekonomickou tematikou...

Nezlobte se na mě, ale vzhledem k tomu, že se necítím být obviněným, natož obžalovaným, dále se prosím s případnými dalšími Vašimi vyšetřovacími dotazy obracejte přímo na administrátory blogu. Zajisté Vám ve Vašem vyšetřování zajistí plnou podporu... Prosím. ;-)

+4/0
2.1.2017 17:20
Foto

L25u36b97o29m38í78r 36K74v39a36p73i48l 9126569615499

Já myslím, že by to neměl být takový problém, ale stejně nechápu, proč by Vám to pak každý člověk s oné diskuze karmoval :-) zkuste to prosím a uveďte ty stránky :-) A stále jste mi neodpověděl na to, proč se Vám tak nedařilo i do srpna tohoto roku ? :-)

0/0
2.1.2017 17:37

T74o94m14á71š 97V59y57o85r61a55l 5803556331323

Musim rici, ze jsem taky dost prekvapen karmou u rady clanku pana Holuba. Nedokazi si to rozumne vysvetlit... Nezavidim, karma sice neni dokonale smerodatna, ale kdyz porovnam uroven clanku pana Holuba a potom treba pana Vetvicky nebo pani Sichtarove, tak to je 100 a 1 (a neberu ted nazorovy kontext, ten je putna).

+4/−1
3.1.2017 1:18
Foto

P56a21v44e46l 67H66o32l35u45b 1706719479732

Škoda že jste opomněl sebe... ;-D

+2/0
3.1.2017 15:28
Foto

L32u20b16o53m81í94r 35K50v57a14p48i30l 9276769505429

Zde je trochu rozdíl pane Holube. Pan Vyoral se od svého prvního blogu, tak nějak +- pohybuje ve stejné karmové hodnotě. Zatímco Vy, jste do srpna horko těžko dostal karmu svého článku nad 30. A potom onom říjnovém zázraku se náhle nedostanete horko těžko pod čtyřicítku. Navíc pan Vyoral, má i pár článků, kde je ta karma i nižší, vzhledem k čtenosti, což se u Vás po říjnu neděje vůbec. Ale je možné, že Vy jste v tom nevinně a bláhově věříte ve své schopnosti a zkrátka někdo Váš blog zneužil pro nějaké pokusy, ale vymlouvat se na propagaci článků, to zde dělá kde kdo, dokonce i já a moc dobře vím, že je to někdy houby platné ;-)

+1/0
3.1.2017 16:16
Foto

P75a32v55e29l 16H13o27l36u66b 1206929819522

Pane Kvapile asi můj blog napadli proameričtí hackeři a ten Váš, pana Vyorala a Zákouckého ti proruští... ;-)

Jinak "Jandovské pornohodnoty", https://www.facebook.com/brkukrbu?fref=pb&hc_location=profile_browser ,

které mi dnes začali sledovat můj FB profil, to je přímo Váš projekt? Už alespoň chápu, proč Vás i pana Vyorala, nebo Zákouckého tak irituje můj zdánlivý, podle Vás nafixlovaný, úspěch na blogu. Možná ta Vámi šířená proruská propaganda začíná konečně tak trochu ztrácet dech... ;-)

0/0
3.1.2017 16:30
Foto

L68u67b11o36m22í82r 63K51v48a36p73i37l 9966169635399

Nejde o žádný projekt, jste v tomto stejně směšný jako pan Máca, který si myslel že objevil Ameriku, když jsem mu pokládal dotazy pod tímto profilem na kremlin watch. Jedná se o můj profil, pokud byste se zeptal, nebo stačilo by i méně a podívat se na něj, tak podle sdílení mých článků by nebylo tak těžké přijít na to, že je to můj politický profil. Svůj osobní profil mám oddělený, jelikož nechci aby se mi politika prolínala mezi mé známé. Takže jste nepochopil nic :-) Můj profil nikdo nenapadl, ani ostatních lidí, protože u nich neroste karma u článků formou, každý druhý karmovaný. A stále jste mi nevysvětlil a pořád se tomu vyhýbáte, co se změnilo od srpna ? Proč Vaše články do té doby byly méně úspěšné v podobě karmy, třeba i ty, které měly vysokou čtenost ? :-)

0/0
3.1.2017 17:57
Foto

P97a47v48e54l 83H13o93l48u90b 1546259169882

;-D Politický profil, spíš takový "kremloprofil";-D

Já mám jen jeden profil, za své názory a postoje se před svými přáteli nestydím a obavu z jejich obtěžování také nemám, koho to nezajímá, tak to prostě nečte... ;-)

V CIA nás učí přímosti, upřímnosti a transparentnosti... ;-D Pro zvýšení čtenosti a úspěšnosti jsem potřeboval právě to "vymytí mozku v Pentagonu"... ;-) Pan Máca by mohl vyprávět...;-D

+2/−1
3.1.2017 18:54
Foto

L27u24b84o41m68í14r 44K79v29a90p63i67l 9786349835299

Kremloprofil, na základě čeho tak soudíte ? To, že považuji pana Jandu za morální bahno, znamená automaticky, že obdivuji Kreml. To jste teda hodně jednoduchý :-) Nejde o stud za názor, ale o obtěžování, protože vím, že většinu přátel politika nezajímá a také chci sledovat jak žijí atd. Když si do toho přidám neznámé lidi co se zajímají o politiku, či politiky samé, či subjekty, pak bych v tom měl guláš. Takto to mám krásně roztříděné a umetené. Nic složitého, stačí použít lidský rozum, místo konspirace, pane Holube :-) Stále čekám na odpověď pane Holube ohledně toho říjnového zázraku :-) Místo toho mlžíte humorem a úskoky :-) Jak jsem psal, smrdí mi to a budu Vás proto sledovat, proto i sledování Vašeho profilu. Měli byste si s panem Mácou pořídit děti, pak by Vás ta paranoia možná přešla :-)

+1/0
3.1.2017 19:39

J54a77n 16R21i71c37h22t55e42r 5962832643165

Nehledě na to, že jen málokomu se povede mít karmu 47,5 a pouhých osmdesát příspěvků v diskuzi;-D

+2/0
3.1.2017 15:44

L86u30k37á47š 44M58u18s58i52l 5653468592943

Tomuhle vážně věříte, aspoň Vy sám?

Vaše rozdělení světa na hodnou Ameriku a EU a zlé Rusko s Čínou je tupé, mírnější označení mě nenapadá.

USA stejně jako Rusko sledují hlavně svoje zájmy, USA navíc tvrději. Nesouhlasím s jejich rozséváním demokracie a jsem přesvědčen, že více než lidská práva je zajímá vliv, moc a hlavně peníze.

Rusům vyčítají ovlivňování veřejného mínění ale sami dělají totéž. Podporují opozici v mnoha státech, dodávají jim peníze, zbraně.....

Na současné uprchlické krizi mají hlavní zásluhu, oni ty země rozebrali, vyzbrojili bojovníky, jak v Iráku, tak v Sýrii a jinde.

Rus se angažoval na Ukrajině, zabral si zpět Krym. Vůbec se mu nedivím, když se mu NATO nacpalo až k hranicím. Když totéž za studené války zkusilo Rusko na Kubě, málem z toho byla 3. světová.

+7/−2
2.1.2017 11:56
Foto

P27a28v57e90l 26H33o69l64u71b 1106469109772

Poněkud nechápu na co reagujete pane Musile. Problémům spojených se šířením demokracie "Spojenými státy" do zemí, kde se je o to nikdo neprosil, se tento blog nevěnuje. I tomuto tématu jsem se v minulosti mnohokrát věnoval a asi se na něm spolu i shodneme.

Tento blog ale není o světě, nýbrž o naší zemi a neustále sílící proruské propagandě. Shodneme se samozřejmě na tom, že ta řekněme pro americká, nebo pro evropská (EU) tu je také, ale ta proruská ji s přehledem válcuje... A to mě se nelíbí. Propaganda spojená se šířením tendenčních dezinformací je samozřejmě škodlivá, ať přichází z jakékoli strany.

Propaganda v různých formách je tu ale v podstatě od doby co lidstvo existuje. Mimochodem ani dnes ještě podle mého názoru nedosáhla svého vrcholu, za který osobně považuji 30 a 40 léta min. století. Ten článek je pouze pohledem z jiného úhlu na obdobné články o stejném tématu, které se ve stejný čas vyrojily...

+3/0
2.1.2017 12:47

V55l86a71d84i36m17í60r 24K22ú14n 5435396400884

Píšete, pane Holube, že "Problémům spojených se šířením demokracie "Spojenými státy" do zemí, kde se je o to nikdo neprosil, se tento blog nevěnuje...." Atd. atd.

Škoda, že se tu tomuto problému i zde nevěnuje. Alespoň by nevznikl tento váš jednostranný a skutečně hloupý článek, omlouvající a dokonce zdůvodňující nově zaváděnou státní cenzuru. Opravdu, hezký dárek všem chartistům k jejich včerejšímu výročí (uveřejnění Charty 77).

p.s.

Také účinkujete v pornofilmech pro pány? Ptám se docela slušně, abych měl jasno.

+1/−2
3.1.2017 1:53

J34i20r95k35a 49K73o22p41a93c37e84k 4168663416463

Perfektní článek, ani se nedivím, že je úspěšný.. a také posílám karmu ! .. :-)

+1/0
1.1.2017 1:30
Foto

L32u58b37o10m44í80r 62K71v79a79p20i51l 9446139155539

Například mě fascinuje úspěšnost tohoto článku ;-) http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=568045

0/0
31.12.2016 18:16

M56i86c91h79a39l 60Z14á21k59o13u42c54k77ý 2574514101921

Vážený pane Kvapile,

už jsem na to pod jedním článkem upozorňoval v diskusi zde:

http://pavelholub.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A161221_575321_blogidnes&razeni=tip

Nejhorší je, že při čtenosti některých článků mu na karmu musí kliknout skoro 50% čtenářů, což je minimálně podivné. Ale, je to dle mého celkem jednoduché, protože ani na čtenost není IP adresa omezena, nebude problém nějakým toolem dle anonymních IP adres klikat. To ale netvrdím, že se tak děje. Nebo neziskovky v rámci práce dostaly úkol? klikej na myšku. Nevím, ale už jen to, že je pokaždé na přední straně blogu (ve výběru), už jen to, že blog na vítání uprchlíků má více jak 40 karmu při čtenosti do 2tis. Ale pochopil bych, kdyby lidé opravdu toto chtěli, ale po náhledu do diskuse vidíte, že nejvíc plusů pod články pana Holuba mají příspěvky, které s ním absolutně nesouhlasí. Tedy, 50% mu klikne na karmu, ale v diskusi ho válcují oponenti, to se neděje na žádném blogu s vysokou karmou. Takže za mě mohu v klidu napsat, že tu něco smrdí. Ale třeba někdo vysvětlí. Nebo dopadneme jako pan Axamit?

S pozdravem

MZ

+4/−1
31.12.2016 21:10
Foto

P82a75v80e83l 11H40o53l53u56b 1336549689632

Pane Zákoucký dobře... Vidím, že konspirace a spiknutí budou Vaši druhou matkou, tak proč Vám neudělat radost...

Najal jsem si 30 klikačů a 300 karmovačů a musím Vám říci, jde to úplně samo... ;-) Snad pro Boha neporušuji pravidla blogu, nebo kodex blogera... ;-)

0/0
1.1.2017 16:50

M69i96c90h31a40l 58Z79á48k65o92u96c33k88ý 2834764301261

Jaká konspirace pane Holub, já někde tvrdím, že se tak děje? Já pouze konstatuji a dávám data a fakta k dispozici s tím, že bych se nedivil, pokud by někdo hromadně klikal (ale pokud se jim líbí, je to ok). A také píši, že zmanipulovat lze dle mého snadno, ale nikdy nenapsal, že se tak děje, protože, pokud nemám důkazy, NIKDY bych si nedovolil. A přiznejme si oba, že mít přes 50% karmu trochu zavání, navíc když v diskusi Vás válcuje protistrana.

Vám to divné nepřijde, stejně jako monitoring, seznamy nepohodlných webů, kontrola a jediná "správná" pravda, tedy ta Vaše. Mně to divné přijde a třeba mi někdo vysvětlí, jak je možné, protože já tomu třeba špatně rozumím a tím pádem mi přijde podivné. Dáte mě za názor také na "vyvolený" web? A osočení co je druhou matkou, pokud se Vám tyto fakta a data nelíbí, já je měnit nehodlám. Lhát také nehodlám, jako třeba Vy v článku o Zemanovi.

S pozdravem

MZ

+7/0
1.1.2017 18:14

J12i32r68k51a 51K29o39p71a72c84e61k 4358853136793

Pokud se budete takto pěkně divit-nedivit také nad ustavičně nepochopitelně vysokou karmou zdejších několika proruských blogerů, kteří na svých blocích otevřeně podporují nynější ruské totalitní praktiky (ačkoliv je u nás proruských sympatizantů díky 20ti leté okupace celkem málo), pak bude vše v pořádku.. (a klidně se pak k vám i připojím.)

Rovněž bych s tou vaší vervou divení se asi očekával, že se i někdy trochu podivíte nad neuvěřitelně vysokou karmou článků, vyjadřující sympatie Zemanovi, ačkoliv jeho sláva už dávno pohasla a v nedávných volbách jeho strana u občanů naprosto propadla. (Ano, myslím stranu SPO-Zemanovci, kterou sám zakládal a kde je pořád čestným předsedou a kde pořád mají hlavní slovo proruští lobbisté a podnikatelé přímo napojení na ruské oligarchy).

Ale já se na rozdíl od vás nedivím, protože vím, že příznivci toho kterého směru a názorů se občas dokáží vybičovat k pěkným výkonům.

A co si budeme nalhávat, k těmi extrémním výkonům se celkem pravidelně vybičovávají spíše ti s vašeho břehu, tj. ti silně prozemanovští, resp. silně proruští ;-).

+3/0
1.1.2017 21:58

M65i90c49h71a56l 85Z35á20k51o22u43c19k87ý 2854774501681

Pane Kopacek,

hodláte mi podsouvat, komu a čemu se mám divit? Jsem na diskusi zde, tak se divím zde. Zda sláva Zemana pominula nevím, je mi to jedno.

Dále, koho se tu s prominutím pokoušíte kádrovat a řadit mě někam k nějakému břehu. Jaký můj břeh? Já jsem snad prozemanovský? Jak jste na to boha přišel? Já Zemana rád nemám, není můj kůň, už vůbec nestojí na stejné straně mého politického názoru, ale to neznamená, že ho nebudu za dobré věci chválit. Kritický jsem ke všem! I k němu. Proruský? Takže když jednou nesouhlasím s politikou USA a jindy s politikou Ruska souhlasím, jsem proruský? Takže dle Vás nesmím pochválit Rusa za něco, co udělal dobře? A pokárat USA? pokud udělaly něco špatně? No tak to potom ano. To je zase výkon, 27 let jsme na toto čekali. A pokud byste četl pozorně příspěvek, tak se nedivím karmě, pokud by byla podložená. Tedy alespoň v diskusi, ale to se tu neděje. Takže, máme tu blogera roku dle počtu kliků na karmu (50%), ale dle příspěvku v diskusi vidíme, že s ním nesouhlasí odhadem 80% čtenářů (pod některými blogy dle plusů minusů). Pro Vás je ok, pro mě ne. Tak se s tím smiřte a smiřte se s tím, že na to můžu upozornit a vyjádřit na toto můj i třeba špatný názor. A doposud mi někdo nevysvětlil, jak je takto vysoká karma možná. Jen tu čtu kádrové posudky a bludy o konspiraci. Já jsem data dodal, fakta také, umíte také? Vybičovat se k výkonům, to jsou fakta...

MZ

0/0
1.1.2017 23:17

J76i36r16k51a 45K93o28p55a70c91e68k 4858943856393

No to jste mě rozesmál. Podsouvat vám samozřejmě nic nehodlám.

Je mi jasné, že se se divit budete.. ale jen a jen jedním směrem.

A jak jsem vlastně přišel na to, že jste prozemanovský a proruský?

No vždyť se tím na svém blogu a ve svých příspěvcích v diskusích ani moc netajíte... Nedělejte najednou ze sebe nestranného diskutéra. Je to fakt směšné.

A nepodsouvejte mi laskavě, že vám vaše proruské názory zakazuji. Klidně si veřejně Rusa chvalte za cokoliv a upozorňujte kohokoliv na cokoliv, máte na to přeci právo. A na to právo jsem čekali víc než 27 let.. jestli je něčeho 27 let, tak právě té doby, co si té svobody projevu užíváme! Nejsme v Rusku ani v jiné totalitní zemi, kde protivládní aktivisté riskují život (a kde protivládní kandidát nemá vůbec žádnou šanci uspět). Rovněž mi nepodsouvejte že mi "je ok" něčí nepřirozeně vysoká karma. V předešlém příspěvku jsem vám jednoznačně napsal, že pokud nebudete vy sám v posuzování tak jednostranný jak jste, rád se k vaší stížnosti připojím. Chápete?!

P.S.: pokud si chcete skutečně přečíst o konspiraci, tak si spíše přejděte na ty nyní profláknuté proruské (dezinformační) weby. Třeba takový Zvědavec, Protiproud, NWO, AC24 nebo Sputnik. To jsou weby určené přímo pro vás. Tam žádnou objektivní námitku jistě nevznesete. ;-)

+2/0
1.1.2017 23:58

M17i92c53h32a92l 36Z57á68k25o95u58c10k38ý 2854294831851

Takže pane Kopacku,

už se dostáváme k osobní rovině, protože fakta a argumenty došly, ok.

Ocitujte, kde píši, že mám rád Zemana, kde jsem Zemanovský (nebo jak to nazvat) a kde jsem proruský, nebo své lhaní stáhněte (postačí omluva), jinak jste lhář. Pokud myslíte to, že bych Zemana volil proti Halíkovi či podobným, tak to má tolik společného s tím co píšete, asi jako volba popravy. Volba mezi kulkou či oběšením, volil bych kulku. A to snad ze mě dělá příznivce mé popravy kulkou? Boha. Vaše předsudky, jakým směrem a kam se mám divit, omlouvám se, ale to je totálně mimo, jsme na blogu pana Holuba, těžké pochopit? Až budu jinde a uvidím do očí bijící nekalost, jistě se ozvu. Nehodlám na této diskusi blogu pana Holuba řešit jiné blogy. Takže, směšné jsou maximálně Vaše kádrové posudky, předsudky jak bych se choval, vše postavené na vodě, Vaše lhaní. A Vaše posílání, kam mám chodit. Až na to budu mít čas, jednou si pročtu, jistě je stejně zajímavé čtení, jako Vaše příspěvky.. Jo, 40 let jsme poslouchali, jak jsou USA děsné. 27 let a už se nemůže Rusa pochválit, protože jsme hned rusofil.

Prostě klasik, ostatní jsou idioti (Vaše citace), kdo s Vámi nesouhlasí, je rusofil a příznivec Zemana, když se někde děje nekalost, nesmím na ni upozornit, protože jsem neupozornil, že se děje i jinde (i když o tom nevím). Místo faktů urážky. Už mě ani nepřekvapuje.

No nic, jdu se divit jedním směrem.

0/0
2.1.2017 1:00

J17i21r66k18a 76K72o23p54a55c53e11k 4258433516643

Nerozčilujte se laskavě. Vždyť se nic neděje! Jen máme každý jiný názor na věc. Že jste rusofil (dokonce i koukám příznivec vystoupeníz EU) zapírat opravdu nemusíte. Prostě v klidu to označení skousněte, není to přeci (a kor asi ne pro vás) žádná nadávka! A hlavně nelžete, že si tady chválit Rusa ani nesmíte.

Rusa si v klidu chvalte dál.. a klidně si i ve svých článcích propagujte i vystoupení z EU, vždyť jsem vám psal, že u nás není veřejné vystupování proti vládnímu programu ani zakázané a ani vám (na rozdíl od třeba Ruska) za opoziční názory vůbec nic nehrozí! ..

No a pokud vyzýváte, abych uvedl, kde všude jste byl proruský a kde všude prozemanovský (asi již sám ztrácíte přehled o svých zveřejněných názorech) tak si to radši dohledejte sám.

Já jsem si vaše články i pár diskusí pod nimi již jednou prošel, než jsem si vás odvážil jako rusofila ohodnotit.. a trvám si na svém vyjádření. Klidně mi za to nadávejte do lhářů. Pro mne je člověk obhajující snahu proruských separatistů na nelegální se zbraní v ruce vytržením Donbasu z Ukrajiny a přičlenění tohoto území k Rusku prostě rusofil... a ne že ne.

No a kor když nyní upozorňujete, že ani nehodláte řešit vaše názory uveřejněné na jiném blogu .. tak to už řešit fakt nebudeme.

Mějte se fajn... a hodně štěstí do nového roku. :-)

+2/0
2.1.2017 13:41

M27i56c79h80a92l 33Z27á75k49o78u46c36k49ý 2454284271841

Důkazy nebo omluva?

0/0
2.1.2017 14:09

J71i83r98k86a 74K72o97p26a79c19e48k 4798133676103

Nejdříve sem vůbec nechcete plést názory, vyjádřené na jiných místech

než na této diskusi ..a pak se těch vámi zapomenutých vlastních názorů vehementně dožadujete. .. ;-D

Tak prosím, klidně vám připomenu, jak se rvete za ruské zájmy, jak vám vůbec nevadí, že Rusáci provedli protiprávní anšlus části sousedního území a jak vám nevadí, že jim to pořád nestačí a znovu vojensky a logisticky podporují separatisty na Ukrajině , jak dokonce tyhle ruské svinstva popíráte, ačkoliv to už i ruská strana sama částečně přiznává.

Jedná se např. o Váš článek: "Rusko, říše zla, jsme připraveni na hrozbu?" kritizující (s jízlivou ironii) všechny, kteří v poslední době označují Rusko kvůli jeho činům za "říší zla". .. V článku se řečnickou otázkou tážete: .. "Mám mít strach z Ruska, nebo mám mít strach, že tu někdo naprosto cíleně manipuluje, brojí?" ... a z celého článku pak jasně vyplývá váš názor že to druhé je pravdou, tj. že někdo cíleně manipuluje proti Rusku! ... :o)

Aby pak bylo jasno úplně všem, tak v diskusi pod daným článku vysvětlujete diskutérům, že na žádné domnělé ruské svinstvo prováděné na Ukrajině nejsou důkazy.. a že naopak na všechna ukrajinská svinstva při obraně ukrajinského území je to hlavní, oč jde!

+1/0
2.1.2017 23:16

J62i16r44k21a 38K48o13p92a82c92e89k 4678963356863

dokončení mého příspěvku:

Zde je váš sice delší, ale zcela objasňující názor na očividná ruská zvěrstva na Ukrajině (resp. jejich popírání), cituji vás doslova:

" .. A co to letadlo, za to také mohl Putin? Kde jsou důkazy? kde je protistrana? Chápete, že už po té masáži nemůže nikdo věřit, že tomu tak je? Rusko napadlo Ukrajinu? Kdy, kde, kdo? Krym? Jednou referendum ano, podruhé ne? Kosovo ok? Zelený mužíci? Chci fotku, jednu, deset sto. Tanky a podpora Ruska? Víte něco o rozlišovacích schopnostech vojenských družic a jejich možnostech? I zde na technetu něco málo psali a to o strojích z osmdesátých let. Kde jsou snímky? Kde? To je to co chci, pokud tomu tak je, chci jasné nevyvratitelné důkazy, ne blamáž, ne masírku. Že nechce protistrana vystoupit? Když vystoupí, je vždy něco vytrženo z kontextu, hlavně nadpis. Vám toto přijde ok? Pak v pořádku, já to respektuji. Vy jste tam byl, že je situace taková? Máte fotky, videa? Já viděl fotky protistrany a nic moc pěkného, jsou to podvrhy? nevím, nikdo nevyvrátil. Mluvil jste s lidmi z Donbasu? To je to co chci, chci vědět, co na to lidé říkají, ale toho se nedočkám, jen toho, jak za vše může Rusko." konec citace . Tak co, stačí to?

zdroj: http://zakoucky.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A141209_438697_blogidnes (9.12.2014 14:05)

+1/−1
2.1.2017 23:20

J15i19r35k83a 39K70o66p65a39c81e16k 4818753526183

A v tomto svém článku zase jasně proklamujete vaše stanovisko,

že jste pro opuštění našich západních a středoevropských sousedů..

tj. že jste pro vystoupení naší republiky z Evropské Unie

viz zde: http://zakoucky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=477951

+1/0
2.1.2017 23:28

M36i69c75h78a35l 85Z38á82k15o56u32c80k15ý 2144804811391

Takže z debaty o karmě máme kádrový posudek, škoda že úplně mimo, tedy krom vystoupení z EU. Takže pokud někdo žádá nevyvratitelná fakta a nemanipulativní jednání, proti kterému je paradoxně tento blog zaměřen je příznivec Ruska? Kde tam někoho hájím? Umíte porozumět psanému? V době kdy byl psán ten blog nebyl jediný důkaz a vůbec dnes není jasné, v jaké míře se kdo angažuje (ale zprávy byly jen o Rusku). Rusko se se angažuje na Ukrajině, stejně jako USA a EU a oba za to kárám (leč spouštěčem byl převrat, to je fakt, blbé co?). Fajn, Irák vlastní bio zbraně, přepadneme Irák. Sice nemáme žádný důkaz ale když to všude píšou, tak to je pravda, že jo (a běda, když někdo žádá důkazy, pak je hned proruský, tak to u nás chodí). A pak když tak řekne, jsme se hotl spletli no. Ještě čekám na ten důkaz, kde že jsem příznivec, příznivec možná tak vyváženosti, to jediné co můžete doložit a o tom celém je ten komentář, škoda že to nechápete. Zemana příznivec také nejsem, to jste také nedoložil a ani nemůžete, opět maximálně příznivec vyváženosti. Ale musím se omluvit, nejste lhář, jste jen demagog a kádrovák. A za to se omlouvat nemusíte, to je normální.

0/0
3.1.2017 11:20

J29i54r31k43a 70K76o83p69a91c49e77k 4808553426303

Já jsem možná kádrovák, ale vy jste lhář, který neumí uznat pravdu a lže i když se pravda provalila... i když mu jsou předloženy konkrétní fakta. Chtěl jste doložit mé tvrzení (a co jsem si všiml na diskusích tak to není jenom mé tvrzení), že podporujete ruskou politiku. A já jsem vám poukázáním přímo vaše články a na vaše příspěvky předložil a dokázal, že vy ruskou politiku podporujete. Proč tedy nyní znovu snůška nesmyslných vět,.. bez nosných protiargumentů vyvracejících mé tvrzení?

Proč například používáte takový nesmyslný protiargument, že jiné státy (např.EU) se na Ukrajině také angažují? Tento fakt přeci nevyvrací mé tvrzení, že vy v dané oblasti hájíte politiku Ruska! Chápete to ?

Dále jak probůh vaše nynější zmínka o Iráku vyvrací moje tvrzení, že podporujete ruskou politiku? Vždyť opět ve věci Iráku jen papouškujete to, co demagogicky propaguje především ruská strana!

Dále například píšete, že prý spouštěčem událostí na Ukrajině byl převrat,.. takže opět ruská písnička! .. Přitom pokud byste byl jen trochu objektivní, tak byste mohl poukázat i na to, že spouštěčem událostí na Ukrajině byla snaha Ukrajiny o větší nezávislost své zahraniční politiku na Rusku, resp. že spouštěčem byla snaha Ukrajiny začít více orientovat na západ.

A proto se Rusko začalo Ukrajině mstít. Proto začalo Ukrajinu rozvracet zevnitř... s pomocí své páté kolony .. řízené a podporované přímo z Ruska! (blbé co?).

Zoufale chcete vyvrátit mé tvrzení že podporujete politiku Ruska, ale opět přitom jen a jen obhajujete ruskou politiku.. fakt sranda!

+2/0
3.1.2017 20:12

M27i39c84h63a97l 31Z56á60k28o80u51c77k82ý 2474854591351

Je vůbec tak vysoká rozlišovací schopnost porozumět psanému textu možná? Kde tam hájím Rusko, kde tam hájím politiku Ruska? Doložil jste akorát to, že nehysterčím a nekvičím jak Vy nad vším, co Rusko udělá, jediné co žádám jsou důkazy a vyvážené zprávy. O tom VŠE CELÉ JE, o DŮKAZECH, MEDIÁLNÍ MASÁŽI. Jaký nesmyslný argument? Angažují se tam všichni a mám kárat jen Rusko? Ne USA ne EU? aha:-D no vidíte Vy si kárejte si Rusko, já si budu kárat všechny. To je proruské, aha. Ještě jednou, kde podporuji anexi, kde podporuji politiku Ruska? Kde? To, že se Vám zatemnil mozek a nad mojí stížností nedostatku důkazů (žádné) vidíte nějaké Rusko, za to nemohu, to je na léčení. Demagogie k Iráku? Aha, takže BIO zbraně byly nalezeny? Doložte prosím, rád si pročtu. To je teda také proruské? A další lež od Vás, tentokráte ne demagogie. Prezident Janukovič naopak chtěl těsnější vztahy s EU, poté co zkrachovala jednání se otočil na Rusko. Zkuste si alespoň toto dohledat, to zvládnete. A abych ujasnil, je mi to jedno, kdyby si voliči na Ukrajině zvolili v regulérních demokratických volbách opičku, je to jejich volba a nikdo nemá právo tuto opičku násilně svrhnout. Ani Rusko, ani USA, nikdo. Takže závěrem, nedokážete přes nenávist k Rusku rozlišit stížnost na důkazy, protože když náhodou někdo žádá důkazy je proruský. Zemana jste mi dokázat také nemohl, protože to nejde. Jen jste si hezky zakádroval a vypotil několik demagogických a lživých tvrzení, nikoliv názorů. A přitom téma počátku bylo o karmě, z této lopaty jste utekl stejně jako z lopaty o Zemanovi. No nic, žijte si svůj život v nenávisti. Já se budu snažit být vždy objektivní a bez pádných důkazů nehodlám vinit ani USA, ani Rusko. Dokonce ctím i presumpci neviny. A teď pro Vás zapeklitá věc, protože dle Vašich myšlenkových pochodů jsem zároveň rasista a zároveň milovník Romů. V jednom článku se zastávám Roma, že bez důkazů a odsouzení ho nelze považovat za vinného a to stejné jsem udělal s Ortelem. Co s tím?

0/−1
4.1.2017 23:10

J10i34r52k56a 97K85o92p97a97c93e65k 4938883146343

Zajímavé. Tolik žluči, hysterie a kvikotu jen proto, že jsem si všiml, že máte proruský náhled na zahraniční problémy. ;-D

Ale což, když nevidíte, že je váš názor totožný s ruským pohledem na věc (a to ani když jsem vám předložil vaše články a texty, ze kterých to jasně vyplývá), tak vám fakt není pomoci! Jen nechápu, proč se proto tolik rozčilujete. Když se za to stydíte, tak to nedělejte. Nebo se za to nestyďte a klidně to přiznejte, že je vám ten ruské pohled na věc bližší!

A ten váš závěrečný blábol, to je opravdová lahůdka. Jestli jste rasista či ne... to mě fakt nezajímá. Ale to, že jste se v někde článku zastal Roma vůbec neznamená, že jste objektivní při komentování zahraniční politiky Ruska třeba na Ukrajině!

0/0
5.1.2017 19:38

M10i89c59h87a73l 94Z28á40k97o97u70c25k88ý 2354164851531

Když jste u toho kádrování (protože odpovědi na otázky se nedočkám a záhadně se některým vyhýbáte, hlavně hlavnímu tématu tohoto vlákna), tak ať to máte komplet, napište: nenapravitelný rasista a milovník Romů, proamerický rusofil, antizeman a zemanofil, člověk s jednoznačně proruským náhledem, také žere malé děti, pravicový volič KSČM (bo asi ve dvou věcech s nima souhlasím, takže je jasné, je jsem jejich příznivec), konzervativní neomarxista. No už jsem četl zajímavější věci, než tupost nad nepochopením po volání po důkazech, prostě někdo o voze, jiný o koze, tak ať Vám z toho Ruska nebouchne hlava, fakt to za to nestojí. Já teď pojedu do Moskvy pro další notičky, abych byl co nejvíc nejobjektivnější, něco jako Vy. Pak se stavím za kámošem Putinem, vezmu oklikou přes Zemanovo království a následně si dám jedno vystoupení z EU, to před návštěvou anektovaného Krymu, kde položím kytky k hrobu nějakého SS-Gruppenführera. Poté si zahraji karty, bo čekám, že budu mít samé Trumphy. Pak konečně my, příznivci Rusáků, Trumpů, Zemanů a požírači malých dětí s tou svoločí zatočíme, bo je minimálně idioty nazveme. A pak zde bude krásně! A hned to tam pošlete na to ministerstvo, bo to je třeba tuto mištifykaci vyvrátit a uvést na správnou míru.

0/0
5.1.2017 22:52

J62i28r55k55a 17K77o70p41a98c70e98k 4328623946333

Opět jen spousta nesmyslných, ukřivděných, ironických blábolů,

ale protiargument žádný. Je to od vás rusofilů typické.

Jen se tady vyzvracíte nad kritikem vámi oblíbené proputinovské politiky.. A když si toho všimnu a dovolím si jen podotknout, že zde jen účelově a zcela neobjektivně hájíte ruskou politiku, tak začnete hystericky kvičet a lhát, že to není pravda.

Předložil jsem vám tedy důkazy.. vaše články a texty.

Bohužel jsem tím ale jen zvýšil vaši hysterii a bojím se, že už vám asi brzo praskne žilka, pokud se budete takto vztekat.

Tak se uklidněte a radši mi uveďte (pokud jste k ruské politice tak objektivní jak tady tvrdíte), kde jste na idnes či jinde napsal pro změnu celý článek věnovaný kritice ruské politiky. Vaše články hájící ruskou politiku jsem našel bez problému. Kritické k ruské politice ale ne.

Je mi jedno jestli to bude plné vámi oblíbené jízlivosti a žlučovité ironie, nebo jestli to bude věcné. Pokud jste v posuzování ruské politiky objektivní, pak by měl asi takový váš článek asi existovat.. Možná jsem takový článek od vás přehlédl. Existuje?

0/0
6.1.2017 10:16

M90i47c53h82a56l 36Z70á61k14o15u21c57k10ý 2254764191721

Tak to bychom měli. Argumenty vsechny máte výše, bez odpovědi Vaší, čímž jste vlastně několikrát doložil, že lžete. A dal to rozebírat nehodlám. Od Vás mě snad i políčko rusofila těší. O moje žilky nemějte strach, smíchy se to snad stát nemůže, nebo ano? Uvádět nehodlám již nic, protože diskuse je možná pouze s lidmi, co dokáží číst a rozumnetz psanému a odpovídat, což není Váš případ, Vy jen trapné urazite a kadrujete. Takže, i když si dohledate v jiných diskusích atd, stejně Vaše zabedbenost nepochopí, tím jsem si jist. Tak se mějte krásně, dejte si třeba pivo nebo dvacet kliku, udělá se Vám lépe. A na jiné diskusi,pokud se budeme číst, poprosim nazývat mě prozemanovskym rusofilem. No to jsme cele ja. S pozdravem

MZ

0/0
7.1.2017 1:16

J86i78r49k35a 85K77o53p82a81c27e41k 4958573406743

Tak.. je to jasné.. a dalo se to čekat. Takže žádný váščlánek kritický vůči ruské politice nepředkládáte.

Chápu, nemůžete,protože jste je ani nenapsal :-P .

Ale naopak vaše články a vaše texty kde, plnýjízlivosti a ironie, s plným nasazením obhajujete ruskou zahraniční politiku,světe div se, existují. A když jste si nemohl vzpomenout, tak jsem vám na něodkaz a i výňatky předložil.

Ale vy jako pravýzabedněnec budete i přes předložené důkazy plácat nesmysly a tvrdit, jak jsteděsně objektivní a vyvážený.. ale jakmile se najde záminka, tak se budete opět účelově navážet do těch, kterým se nelíbí současná ruská politika a kteří kritizují zdejší proruské prolhané dezinformačníweby. ;-D

0/0
7.1.2017 13:01
Foto

P44a74v90e96l 87H62o13l96u36b 1566939509112

Asi jste paní Kozderkovou neznal... Nejen "Husákovy děti", ale i starší generace si evidentně vzpomněla a článek ocenila. A mimochodem opět moje zdařilá propagace na sociálních sítích, např. jejím fanklubu... ;-)

+1/0
1.1.2017 16:46
Foto

L65u22b41o82m92í89r 59K74v25a82p65i60l 9746389735549

Takže do konce srpna měl pan Holub čtenost průměrnou, možná podprůměrnou a karma u jeho článků byla v průměru kolem 25. Pak měsíc a půl pauza a od té doby, každý článek má karmu jak Brno a čtenost také. Dokonce v některých případech má za čtenost 700 lidí, karmu skoro 40. Nechci snižovat schopnost pana Holuba, ale takových výsledků nedosahuje ani pan Větvička s paní Šichtařovou :-) Jak se tedy takový zázrak stane pane Holube ? :-)

+8/−1
31.12.2016 16:29
Foto

P53a29v18e57l 80H82o64l49u85b 1216849349752

Pane Kvapile z Vašich řádků, jsou-li myšleny vážně, usuzuji, že ona "karma" Vám poněkud zatemnila mozek a probudila ve Vás ne zrovna kladné vlastnosti... Nejvíce mi asi zaráží že právě na Silvestra... Já jsem měl včera i dnes úplně jiné, řekněme tradičnější starosti v závěru roku a začátku toho nového... ;-)

Jinak nejen oba Vámi citovaní autoři jsou mými vzory, co do formy podávání informací i "marketingu" v podobě např. sdílení svých článků (nikoliv co se sdílených myšlenek týče), který podle mého názoru zejména stojí za vyšší karmou...

Ta Vaše mantra "karma" podle mého názoru vůbec nevypovídá o kvalitách autorů, ale daleko spíše o dobře zvládnuté propagaci blogu...

Svoje velice oblíbené a v mých očích mnohem kvalitnější blogery vůbec nehodnotím ani podle karmy ani podle čtenosti, ale jsem jejich vděčný pravidelný čtenář. Moji skalní kritici z "druhého spektra" mě naopak často inspirují... Toť asi vše k tomu zázraku...;-)

+1/0
1.1.2017 16:43
Foto

L52u98b38o83m13í80r 25K15v10a22p63i50l 9246699585179

Takže do srpna jste o propagaci nic nevěděl :-) Karma se právě stala mantrou Vaší, jak jinak si zdůvodnit to, že jste do srpna nebyl spokojen a poté jste vše změnil od základu a jste lepší jako Větvička :-) Mě o karmu nejde, já jsem člověk, co se rád šťourá v něčem, co mu nesedí a tohle mi zkrátka nesedí :-) No vidíte, já o Vás starosti neměl vůbec skoro celý rok, až 5 minut na Sylvestra náhodně, pak mě to zaujalo, ale také jsem se věnoval jiné činnosti :-) Ale tohle mě zajímá, protože tu cítím podraz, takže po něm půjdu :-)

+2/−1
1.1.2017 20:35



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.