Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a96r67o50m69i25r 76H59o70b26l33i27k 1675717595

Banga, Ortel - od zdi ke zdi. Problém je, že lidé málo uvažují vlastním rozumem a řada z nich se bojí vyslovit vlastní názor, aby ho nemuseli obhajovat (v tom tedy všechna čest Bangovi, Ortelu i autorovi blogu). To co přispívá k šíření názorů ať už sluníčkářských nebo krajně radikálních je NEŘEŠENÍ problému soužití menšin (dosaď si koho chceš) s většinou (bílí pracující). Pokud vidím, že se do neziskovek s cílem začlenit Romy sype z nám sebraných peněz horem dolem a na ulici se Cikáni posmívají pracující většině, je to špatně. Pokud se vyplatí nepracovat a dotyčnému dávky k životu pohodově stačí, je to taky špatně. A tohle jsou věci, které naše elity - poslanci, ministerstva - neřeší. A když pak strach a bezmocnost většiny vypění, jsou najednou všichni paf, že má takovou podporu krajní, s budoucností obtížně slučitelné, řešení (příklon k rasismu, nacismu, silové řešení na ulici,...). Ale to je jen důsledek špatné, nesystémové práce našich "elitních" zástupců.

0/0
20.1.2017 8:29

P68e80t84r 12N56e90d60v35ě14d 5979190488757

Dobro a zlo, kdo rozsoudí toto dilema ? Najde se někdo v budoucnu, ničím neovlivněný, kdo reálně zhodnotí co bylo zlé a co dobré? Pochybuji. Byl socialismus špatný, zlý? Třeba i proto, že se nemohlo cestovat, jak se mnohde píše? Nevěřím, nikdo z naší rodiny nebyl ve straně, přesto jsem mohl na západ (sport) a příbuzný tam byl každý týden (hudba). Asi jsme byli schopnější a v něčem lepší než ostatní. Což koresponduje s velmi častým názorem současnosti, snaž se, budeš se mít lépe.

Ono totiž nic není černobílé. Pan Banga se zachoval jako vlastenec? Tím, že pohaněl skupinu Ortel? Když skupina občanů haní presidenta, jsou to vlastenci? Ne, myslím si, že jim chybí podstatná a nezbytná část myšlení, nebo vlastnost a tou je respekt

0/0
10.1.2017 12:45
Foto

M41i71l85o14š 92L37a65c75i77n64a 9749376706394

Jak koukám tak heslo "kdo nejde s námi tak jde proti nám" platí stále. Kolik už bylo zničeno životů v boji za jedinou pravdu. Banga a Ortel jsou produkty své doby. Připomíná mi to z minulosti hádku dvou komunistů kteří se přeli o to kdo z nich je pravověrnější a zásadovější komunista.

+2/0
10.1.2017 9:26

J30a67n 82B37u54r85i56a38n 2723839824940

Pletete se - komunismus u nás nezvítězil "díky většinové vůli tehdejšího národa", jak uvádíte. Komunisté totiž většinu ve volbách 46 nedostali a na Slovensku dokonce skončili až druzí (celorepublikově dostali cca 38 % - tzn. že 62 % lidí pro ně nehlasovalo).

A je otázkou, jak by dopadli v dalších volbách, které už by nebyli bezprostředně ovlivněny válečnými skušenostmi!

+2/0
6.1.2017 10:06

J15i83r98k58a 11K92o83p15a73c66e32k 4958603906923

No pořád ale platí, že se KSČ stala u nás nejsilnější politickou stranou (z vůle lidu).

Faktem je, že k tomu napomohla "pomoc" resp. mocenský nátlak ze strany SSSR. A s vaší poslední větou souhlasím.. stačila by malá ukázka vládnutí a (ne)plnění slibů.. a lidé by se začali rychle odvracet.

+1/0
7.1.2017 0:19

R93u93d53o24l71f 36S32t77a96r59y 6218617208

Ze sve zkusenosti mohu rici, ze za totality byli Slovaci napred Slovaci a az potom komunisti. Cesi byli napred komunisti a az potom mozna Cesi. To jim zustalo. Komunisti cilevedome likvidovali nasi elitu a nahradila je delnickymi rediteli, kandidaty ved atd. Opustili jsme svetove trhy, aby jsme mohli vse posilat do Ruska. Vysledek byl bankrot a z toho se pracne ale uspesne vpamatovavame dodnes.

+4/−1
6.1.2017 9:43

J12i56r87k90a 98K18o37p17a73c83e80k 4688633136163

Souhlas.. snad ještě na vysvětlenou.. my jsme si to národovectví a vlastenčení odbyli už dávno před tím a prakticky měli splněno. Slováci s Prahou jako svým hlavním městem samozřejmě spokojeni nebyli a tak jejich boj za samostatnost tím společným Československem rozhodně nebyl dovršen.

0/0
7.1.2017 0:26

P34e17t90r 43S59k91á13c23e10l 6574599279

Od čtvrté věty nesouhlasím. Jak ve kterém kraji funkcionáři likvidovali elitu. Za Jihomoravský kraj mohu říci, že to bylo půl na půl.Takže i díky rozumným lidem ve vedení kraje se do čela firem světově proslulých dostali skuteční šéfové a potom tato firma neopustila světové trhy, víte? Např. Zetor Brno pod vedením Ing. Chalikova ještě v roce 1990 vyvážel traktory do 80. zemí světa! Možná nevíte, že v roce 1956 v Adastu Adamov vyráběli (sice pro vojsko) i hodinky! A takových podniků, kde nebyli ve vedení diletanti, bylo i za socialismu dost. JZD Slušovice, jistě znáte. A znáte i jeho osud, že? Pokud by nebylo sprostě zlikvidováno, stát by z něj dnes měl 14 mld Kč na daních. Nikomu asi neschází, hlavně že se doposud strůjci likvidací světově proslulých firem skoro oslavují a naopak neženou k odpovědnosti. Třeba jen v dějepisech je historikové objektivně zhodnotí, odsoudí.

+1/0
7.1.2017 22:17

J17a34r86a 96R90a90n37k 1271816679241

Petre, neznam 80. leta v CSSR, ale rada bych se dozvedela, kam se ty hodinky vyvazely, zby to nebylo 80 republik v Africe LOL.

0/0
16.1.2017 2:17

Z67d53e27n19e22k 35Z88a21m65e11c24n85i62k 3984291579953

Pane, tolik názorů! a který je teď správný a pravdivý? jak uboze vypadá ten můj, který si netroufnu zveřejnit. Kdybych se chtěl rouhat, tak zvolám " sežehni bleskem toho, kdo hlásá lži"

+1/0
6.1.2017 6:04

J11o97s38e72f 90Č83i50h19á82k 7911539510806

Tak jednoduchý pohled na svět je velmi nebezpečný.

+13/−1
6.1.2017 4:56

J45i91r66k63a 72K34o46p65a23c12e44k 4558443406543

Tak nevím, který pohled na svět jste myslel jako nebezpečný. Jestli Ortelu, tak se s tím dá i souhlasit. Ale je fakt, že má tady na diskusi Ortel hodně příznivců.

+2/0
7.1.2017 0:34

D34a66n48i93e89l 38K88r19o75n39e26r 7434444266687

Hrdina neni samozrejme ani Ortel ani Banga. A ani jeden z nich neni dobro nebo zlo a jako pokrytce vnimam autora clanku. Banga nema rad nacky, Ortel nema rad Muslimy. Jinymni slovy Ortel je ve stejne roli jako Banga. Obe jsou to stejne zrudne ideologie, obe jsou plne nenavisti, netolerance, diskriminace a agresivity. Kdyz uz je rec o historii, jsem presvedcen o tom, ze pokud nase civilizace bude ta, ktera bude psat dejiny, lide, kteri hlasali Islam nebo se ho jakkoli zastavali, budou povazovani za zlo. Protoze Islam zlo je. Sam o sobe, presne tak, jak to nedavno zde psal jeden blogger, ktery citoval jeden americky web. je zajimave, ze se ceske spolecnosti hovori v souvislosti s muslimy jako o hystericke...a pritom staci, aby na druhem miste skoncil nejaky Ortel a nekteri (v cele s Bangou) se muzou zblaznit. Ano, Ortel vyvolal hysterii. Takze ne ti zli "xenofobove", ale naopak "slunickari" jsou hystericti. Ja bych chtel videt, co by pseudohumaniste delali, kdyby na svete za poslednich 20 let meli nackove na svedomi tolik zavrazdenych jako maji muslimove. To by snad zacali samovolne pukat. Muslimove vrazdi v USA i zapadni Evrope (o muslimskych zemich ani nemluve) a je to v pohode...Kdyby naprosto stejne ciny provadeli nackove, bylo by to stejne v pohode? Vyzyvali byste vsichni k toleranci k nackum? Asi ne, co? Samozrejme Islam, to neni jen terorismus. To je hlavne diskriminacni a nesvobodny politicky system. Proc sakra zasluhuje nejakou toleranci? Takze prestante byt pokrytec a merte jednim metrem.

+16/−2
6.1.2017 0:00

J82i18r74k73a 44K60o22p38a61c62e43k 4938653516923

Trochu vám z toho vypadlo, či spíše zatajil, že Ortel nemá rád tzv. barevné.

No a pokud řadíte Banga na stejnou úroveň k Ortelu jen kvůli tomu, že Banga nemá rád právě tyhle xenofobní nácky, tak pak už asi nemá vůbec žádný smysl vám něco vysvětlovat. To byste opět vůbec nepochopil.

+1/−1
7.1.2017 0:13

I42v46a58n 82M69i88n12á24ř 7622714687611

Pan sluníčkářský islamofil se nevímproč - klopotně, přes komunistickou totalitu - dopracoval k Bangovi a Ortelovi. Tato nesmyslná souvislost celého historického období s jakousi zanedbatelnou episodkou - ublíženého cikánského hudebníka - je vskutku prazvláštní ! Hlavně, že se nám neopoměl, pan autor, v závěru pochválit za své stálé a charakterní zásady.

Jen ještě malá připomínka ! Socializmus s lidskou tváří byl mottem komunistů před rokem 68 a nikoli v jeho prvním dvacetiletí.

+12/−2
5.1.2017 23:54

J49a29r38a 17R77a82n15k 1361696219831

Az se naucite opet normalni cestinu a prestanete pouzivat ptakoviny jako "slunickarsky islamofil" - hodne se Vam ulevi a budete se moci vydat do sveta, takhle Vam asi bude nejlepe doma a vedte si svuj maly zivot ve strachu!

0/0
16.1.2017 2:20

V27l25a72d13i15s98l33a86v 94P75o39l80á42k 7727557241547

Proti jaké rase je Ortel rasista? Proti islámu, co? A kdy naposled uctíval Hitlera a holocaust?

+3/−2
5.1.2017 23:26

J30i45r16i 22C94e41e 5835301832798

To jako chcete říct, že ta parta Stalinistů z 50. let odstavených za normalizace na druhou kolej, notorických petentů a ožralů (čest výjimkám) co ten hadr podepsali, přičemž se nějakým zázrakem zapomnělo na jejich řádění v období kultu osobnosti, způsobila rozklad SSSR, pád Berlínské zdi, popravu Ceaucesca, atd.?

To v tý redakci zase chlastaj, nebo propadli absolutnímu zoufalství, že jim Babiš nedal vánoční prémie, že daj takovejhle pamflet do výběru?

+4/−2
5.1.2017 21:41

S38t67a94n40i19s25l30a85v 78J64a88h77o37d66a 3955381790165

Plytký pytel čehosi .. je ten váš blog. Dobro a zlo není tak relativní, jak popisujete. Zřejmě neznáte nic z antické filozofie, která se praktickými otázkami dobra a zla intenzivně zabývala a stala se základem toho opravdu hodnotného v naší civilizaci.

Komunismus a globalistický fašismus (šířící neomarxistické hodnoty) jsou pouze dvě formy totalitního sociálního inženýrství, které staví na idiotské představě, že nerovnosti ve světě jsou zlo a je třeba odstranit, aby vznikl nějaký ideální stav společnosti. Už Masaryk napsal, že nerovnosti ve společnosti jsou nejen přirozené, ale navíc funčkní, společnost bez nich nemůže existovat. Nerovnost znamená řád, pořádek, organizace - někdo vede, někdo následuje a snaha je uměle a "revolučně" měnit vede jen k totalitě, nesvobodě a potlačování lidské přirozenosti.

Banga není žádný vlastenec, ale pouze neomarxistický aktivista -viz jeho vyjádření o příjímání migrantů, atp. Jeho chování okolo Slavíků je obyčejné hulvátství a arogantní nevychovanost, kterou vy hájíte. Normální je chránit svůj národ, kulturu - díky tomu jsme jako národ přežili. Vaše nálepkování Ortela hovoří pouze o vás: co konkrétně ja na textech Ortela xenofóbní a rasistické? Nemáte nic - jen špinění.

Havel lásku k národu neznal, naopak prosazoval zájmy globalistického multikulturalistu - viz jeho práce na ostranění národního principu z naší ústavy a nahrazení ho principem multikulturalistickým (tzv. "občanským") díky němuž naše ústava neposkytuje českému národu a jeho kultuře zvláštní ochranu a přednost oproti např. islámu. Havel byl pod vlivem Sorose finančně i ideově, což je faktické tvrzení.

Pokud jde o vaši karmu, tak to je opravdu pozoruhodný úkaz. Ještě relatvině nedávno vaše blogy, které byly stejně nudné jako tento, mívaly karmu okolo dvaceti (30 bylo na šampus). A dnes to téměř vypadá, že L. Větvička jako blogař roku končí. Je opravdu s podivem, jak vaši čtenáři milují neomarxistické vidění světa.

+30/−3
5.1.2017 19:53

V55ě82r91a 33V61l68č30k57o25v51á 3431946873334

Jak je vidět, diskutující jste si raději už předem zařadil do škatulek.

+7/0
5.1.2017 18:17

J76o41s37e56f 85S60l19o94v62á18č65e46k 2269639497765

Já doufám, že za 20, 50 let nikdo už nebude znát umělé marketingové produkty jako Banga nebo Ortel.

+6/0
5.1.2017 17:35

J41a87n 84Z10i37e60g28l68e47r 1471246661808

Zasloužená karma. :-)R^

+4/−13
5.1.2017 16:39

S34l96a55v87o56m49í79r 79B45e29n84e53š 6472277550164

Jako v mnoha jiných svých článcích, tak i v tomto jasně dokazujete, že neumíte uvažovat vlastním mozkem a že přebíráte pouze pravdoláskařskou propagandu té politické garnitury, která přivedla Evropu na samotný pokraj civilizačního krachu.

Například to, že píšete, že kdyby nebylo Charty, tak by možná komunismus vůbec u nás nepadl.

On padl téměř současně v deseti zemích: Albánii, Bulharsku, Československu, Jugoslávii, Maďarsku,. Mongolsku, NDR, Polsku, Rumunsku a Sovětském svazu.

A u nás podle Vašeho názoru by zůstal, když všude jinde padl!

Prostě jste na úrovni těch komoušů, kteří říkali, že bez VŘSR by nebylo ČSR.

Chce to užívat vlastního mozku, pane Holube, a nejen přebírat krasořečnické fráze.

+39/−2
5.1.2017 16:02
Foto

J97a28r52o26m37í66r 43P66e36t14ř17í93k 6894421299788

Jenže, takto černobíle uvažující blogeři jsou žádaní a jak vidíte i protěžovaní na titulce.

+3/−1
5.1.2017 17:48
Foto

M83a96r16i29e 18J96a45n82d14o57v56á 8441463825816

A jakým mozkem uvažujete vy?

+2/−15
5.1.2017 18:00

S54l29a49v93o31m85í10r 47B67e70n50e79š 6622587470604

Rozhodně mozkem mnohem inteligentnějším, než je ten Váš.

+11/−2
5.1.2017 18:57

J65a44r87a 46R27a18n58k 1691256239941

Pane Benesi, to jsou pouze Vase vecna slova, nic neznamenaji a nikoho jste o sve inteligenci, o niz pisete v kazdem prispevku nepresvedcil, jednoho dne zemrete tak jako kazdy jiny a budete zapomenut, haleluja.;-)

0/0
16.1.2017 2:23

J68a92k29u60b 83V81e84s66e98c68k55ý 4296407262361

Dobrý den. Myslím, že to vidíte moc jednoduše, resp. snažíte se nám (možná nevědomky) vnutit myšlenku 'buď jsi černý, nebo jsi bílý - rozhodni se'

"S těmi "pravými jadrnými, často anonymními vlastenci" se setkávám zejména ve virtuálním prostředí, nikoliv na ulici, vlaku, nebo v restauraci..." - Já je potkávám téměř den co den i v realitě.

Velmi mne pobavilo: "Já osobně se pohledu na svoje současné skutky a chování zpětně za 20, 50 let opravdu neobávám..." ;-D

Co už mě však nepobavilo, je vaše politováníhodná neznalost rodného (předpokládám) jazyka:

"po 6-ti letech"

"Pokud by nepřišli roky"

"přesto se díky svému etnickému původu triumfálně největší "kýbl sraček" zvrhl právě na jeho hlavu."

"diskuze k článkům o Bangovi prolnutými názory"

Ihned se také...vyrojili Bangovi puberťácké přisprostlé texty"

"40-ti letého"

(ostatní chyby budu, dejme tomu, považovat za překlepy. Ovšem lenost zkontrolovat a opravit si před odesláním text, svědčí o vaší neúctě k potenciálním čtenářům)

+17/−1
5.1.2017 14:39

R64a49d55i47m 97V32a47l22e67n97č29í73k 1338840143369

Václav Havel je pro mě zlo.

+13/−5
5.1.2017 13:31

L98e61o92n79a 86B82l87a65h23o63v89á 5910409359283

Václav Havel je nepochybně zlo pro všechny normalizační členy KSČ a Lidových milicí.

+8/−9
5.1.2017 15:03

S60l80a77v61o21m71í91r 75B81e11n94e10š 6852607960794

Tak jak vysvětlíte, že národ v roce 1989 Havla miloval a nyní jej značná část lidí nemůže ani cítit?

Kdyby to bylo tím, co píšete, tak by ta antipatie vůči němu byla už od roku 1989.

+9/−4
5.1.2017 15:57

J40a98k17u62b 48V52e42s47e98c35k91ý 4566157902221

"Kdyby to bylo tím, co píšete, tak by ta antipatie vůč němu byla už od roku 1989."

Víte vy, co vlastně píšete? ;-D

+3/0
5.1.2017 16:28
Foto

M92a17r26i50e 22J22a23n21d60o26v60á 8971793115316

Pan Beneš to musí vědět, je to majitel nejinteligentnějšího mozku na zdejším blogu, jak se rád často chlubí :-)

+2/−3
5.1.2017 20:36

V90l85a81d63i82s39l90a82v 85P23o81l52á69k 7637657101627

Kde konkrétně se tak chlubí? Opět lžete, jako vždy.

+4/−2
5.1.2017 23:24
Foto

L88i93b77o59r 72V48y83k67o79u81p55i63l 9686505209567

Docela by mne zajímalo, proč pořád píšete o mozku, paní Jandová. Nějaká obsedantní představa? Nebo, že by mozeček na cibulce s vejci. Jinou spojitost mezi vámi a mozkem nevidím.

+4/0
7.1.2017 3:09

P23e53t37r 73S74k10á38c17e92l 6444979519

Kompluzivní představa to nemusí být, stačilo by v diskuzi vyžadovat pojednávání o myšlenkách a skutcích.

0/0
7.1.2017 23:46

D57a56l21i96b37o66r 30Č30a37d82a 9177275120800

Libore, trochu korektnosti k dámě :-) ! R^

0/0
10.1.2017 9:24

J36a74r32a 41R74a66n68k 1971416899891

O sve pochybne inteligenci zde neustale pise pan Benes, vratte se k desitkam blogu, kde se snazi diskutovat, pokud nesouhlasite, napadne Vas svou velivce omezenou inteligenci;-)Rv

0/0
16.1.2017 2:29

J10a33r80a 10R42a60n31k 1891366569821

Nechte se adminem smaznout za hloupy prispevek a nebo se prihlaste do programu na vareni, nejste na tom o moc lepe nez pan Benes. To plus byl naprosty omylRv

0/0
16.1.2017 2:32

J53a88r43a 48R23a37n48k 1941506569461

Problemem starych mozku je obcas kornateni......

0/0
16.1.2017 2:25

V10l77a96d42i36s75l98a20v 67P65o21l72á56k 7657867681167

Každý, kdo ho neuctívá je člen KSČ?

+3/0
5.1.2017 23:23

R91a79d70i28m 36V46a41l82e28n46č27í72k 1578840523899

Sice žádného takového neznám, ale určitě ne pro všechny, když ho zvolili prezidentem.

0/0
8.1.2017 17:43

O31t36a48k72a65r 61Š21p32a69č45e20k 5961322562789

Tak kdo mu to umožňoval, ten fešácký kriminál s balíčky, cigaretami Marlboro na které si dokonce stěžoval, a dopisy Olze, povolované privilegovanému vězni, pěstovanému do role budoucího "protikomunistického mučedníka", který bude sklízet disidenteskou "slávu" a zajišťovat po převratu beztrestnost komunistických zločinců??? Odpověď: Andropov, Husák, sovětští poradci, estébáci, normalizační členové KSČ a Lidových milic. A Václav Havel splnil jejich očekávání do posledního písmene. (Nejsme jako oni! Tady nebude žádný hon na čarodějníce!)

0/−1
12.1.2017 6:24

J16a44r67a 34R32a29n10k 1681936789951

V 18.57:

Slavomír Beneš 62704

Rozhodně mozkem mnohem inteligentnějším, než je ten Váš.

+11/−2

0/0
16.1.2017 2:27

J19a13r51a 34R24a75n88k 1461186929311

Pro mne je zlem kazdy omezeny clovek, neznajici historii a sledujici pouze Halo, Sputnik a Blesk z nedostatku znalosti jazyku.....

0/0
16.1.2017 2:30

P17e94t69r 19B34r18o39d23s84k13ý 5216113585479

.... Vám rozumím,- to dáváte vždycky s velkým nadšením pro věc, trochaj to vokořeníte patosem a nosnou myšlenku ve finále zbouráte naprosto neadekvátním příměrem. Pohnutou minulost (dějiny) má každý národ, který prožil a hlavně "přežil" formování nových řádů, pořádků a společenství. Samozřejmě bez tzv. vlastenců, patriotů, kteří pro národ pracovali, bojovali, obětovali se a dokonce za něj položili život, by to nebylo možné,- taková byla doba, takovej je život,- nic na tom nezměníme. Vlastenectví, zde připisované pseudocelebritám, kterých máme na metr čtvereční nejvíc na světě, se mi však nejeví jako vlastenectví,- je to póza, je to velké NIC ! Osobně na foto vidím dva Čechy z nichž každý má jiný názor jež prezentuje způsobem sobě vlastním. Na foto prezidentů vidím Čecha a Slováka s rozdílným, však osobitým názorem na současné společenské či světové dění,- nic víc, nic míň,-,- .... a dobro versus zlo ?!,- věčný boj,- smiřte se s tím !

+8/0
5.1.2017 13:16

T34o65m52á31š 37D56v52o63ř62á20k 6857175933567

Když už tu nesmyslnou kauzu znovu oživujete, tak vězte, že pro mě není hrdinou ani jeden z těch pánů. Ale pokud nějaký text charakterizujete jako PŘISPROSTLÝ, tak si představím něco "tak trochu sprostého", co v televizi nevysílá, leda snad na Silvestra po půlnoci. Ty dávné Bangovy výtvory rozhodně nejsou přisprostlé, ale MAXIMÁLNĚ sprosté:

"Mr*ám tě, narvu ti ho ču*ko do ku*dy - jé,

Seš dě*ka a všichni to ví,

A všichni to ví!

Kou*íš mě, nastříkám ti to na k*zy,

Nic jinýho si nezasloužíš!"

Pokud je tohle podle Vás "přisprostlé", tak to bych fakt chtěl vidět něco, co považujete za opravdu sprosté :-)

Je neuvěřitelné s jakou tolerancí přistupují někteří sluníčkáři k Bangovým sprostým textům. Už se objevil i názor, že píseň, ze které jsem výše citoval, má vlastně "výchovný podtext" (hahaha). Na druhou stranu, když si Ortel obleče tričko s lebkou, tak to je samozřejmě symbol nacismu, i kdyby se všichni experti na nacistickou symboliku na hlavu stavěli, protože prostě proto. Ortel sice ve svých textech nacismus nevzývá, nikoho do plynu neposílá, ale je nácek, protože prostě proto. Padouch a hrdina, zlo a dobro, černá a bílá... jasně, tak se k tomu musí přistupovat.

Aby nedošlo k nedorozumění, já si nemyslím, že by měl být dnes Banga kádrován za to, že kdysi skládal pornografické texty plné dominance a násilí. Jen si myslím, že je pokrytecké, když takový člověk kádruje jiné kvůli jejich dávné minulosti. A Vaše černobílé hodnocení - to už snad není ani směšné.

+50/−1
5.1.2017 12:56

J73i88ř39í 34S71v21o73b58o98d23a 9895858833896

Problém je v tom, že Vy dělíte dobro a zlo podle schématu Banga versus Ortel. Což je schéma, které tady kdosi trefně vystihl výrazem "ode zdi ke zdi".

Ve svém článku jste napsal: "Já mám zcela jasno". Obávám se, že právě ti, kteří měli v historii "zcela jasno", zanechali za sebou spoustu temnoty.

Nejlépe o Vašem názoru svědčí závěrečné odstavce Vašeho článku. Vidíte kolem sebe více temnoty, než v ní skutečně je. Možná, že opravdu žijeme v "do sebe zahleděné konzumní společnosti". Myslíte si, že ji vylepšíte psaním článků, ve kterých sám o sobě říkáte, že máte "zcela jasno", a tím poněkud nevědomky dáváte na odiv skutečnost, že jste zahleděn sám do sebe? Navíc jste se ve svém posledním odstavci už předem vypořádal se svými případnými oponenty a pěkně jste si je roztřídil. Odborně se tomu říká rétorická manipulace.

+43/−1
5.1.2017 12:52

J67i93r59k64a 26K68o71p53a60c88e65k 4398673956183

Tak to mi připadá jako dost velký nesmysl tvrdit, pane Svobodo, že schéma Banga vs. Ortel je ode zdi ke zdi. A ani nebudu uvádět proč, protože to si každý soudný čtenář už dávno zjistil. Rovněž považuji za nesmysl tvrdit, že když má někdo jasno, zanechává za sebou spoustu temnoty. Pro jistotu uvedu příklad třeba na dvou českých velikánech minulé doby, T.G.Masaryka nebo K.Čapka.

Ti měli v některých věcech naprosté jasno.. ale žádnou temnotu za sebou rozhodně nenechali.. a ani nebyli do sebe nějak moc zahleděni. Spíše naopak.

No a to vaše závěrečné osočování z "rétorické manipulace".. tak to mi na ten termín sedíte spíše vy, než autor článku.

+1/0
7.1.2017 0:08

M62i25l77o44š 50D82v59o41ř98á37č10e48k 2215758650474

A to si muzeme predstavit, ze lidskou spolecnost cekaji dalsi stovky, tisice ci vice roku jejiho vyvoje a i prevratnych zmen. Zmen v mysleni cloveka. Tak za sto, dveste roku? Zase socialismus jako predobdobi komunismu? Uz dnes k nemu dobrovolne inklinujeme.

+2/−1
5.1.2017 12:24



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.