Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Zkuste se hrdinný (pane) Holube podívat na televizi (Dáma ve zlatém) a potom zkuste napsat něco smysluplného. Možná tomu správci nedají ten karmový booster, ale třeba uvidíte konečně i realitu.

A co se citátů týče, tak na každou situaci najdete vhodný citát. A vaše úžasné a vtipné obrázky jsou dobré, ale použité možná jinak než autor zamýšlel. Stejně jako hrdinný odpor muslimských "Vídeňáků" proti nikábu.

4 0
možnosti
Foto

ta čtenost a karma je vskutku na pováženou

4 1
možnosti
IO

Milá Radko, mě je jedno, jakou má člověk barvu kůže a domnívám se, že jsem se pana Bangy nijak nedotkl. Neomalené projevy z minulé doby na jeho adresu jsem nečetl a jen jsem chtěl upozornit na zaměňování slov NECHCI a NENÁVIST - to bylo všechno. Tak se na to prosím zkuste podívat i z této strany. Pokud Vám člověk s jiným názorem otráví blog, tak je mi to líto. P.S. Kdybyste mi sdělila návod, jak se mám na věc podívat poctivě, budu rád. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

nelustrujte Bangu... lustrujte to, že lidi na sociálních sítích neváhají volat po plynových komorách a všechny nebílé nahážou do jednoho pytle. A pokud Nechci... poslechněte si vše, co tedy poctivě nechtějte.. a vyražte do boje proti těm, co jsou tedy proti multikulturalismu. Banga to tam říká docela jasně. hezkou neděli.

2 8
možnosti
Foto

R^Pavle, podepíšu z toho projevu každé slovo... mám RB ráda. a obchází mne hrůza, když přesto, že řekne to nejniternější - že přece v každé vsi, v každé rodině najdeme postižení druhou světovou válkou... jsou tu zase ti takzvaní ,,Ale lidé,,

2 9
možnosti
OH

Tak jo, a zkusila jste si poslechnout co BG zpívá?

A zkusila jste se mu nabídnout do nějakého klipu?

1 1
možnosti
IO

Projev Radka Bangy jsem si poslechl. Zarazilo mě slovo nenávist - v projevu se vyskytuje 6x. Rád bych upozornil na to, že zde muslimy spolu s mnoha občany nechci. Toto podsouvání NENÁVISTI je od pana Bangy a dalších podporovatelů současné invaze NEFÉR!!Rv

13 1
možnosti
Foto

lidi jako vy mi blog otrávili,,, je mi celkem jedno, co z toho teď bude.... strčte si svoje Nefér i s vykřičníkem s vodpuštěním do kapsy... pokud jste nečetl ty neomalené projevy z nedávné doby... zrovna on si tu nenávist užil tak, že by to mnohého položilo, a zrovna on pracuje a nezaslouží si je ani v nejmenším. Čili, chcet-li bejt Fér a chlap k tomu, přidejte si do té kapsy to vaše malicherné šestkrát a koukněte na věc poctivě.

2 6
možnosti
Foto

... máš tu veselo, koukám - jak se hrdinně chlapci vzájemně plácají po ramenou a ujišťují se, že v tom nejsou sami, no nejsou boží;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak už jste dorazili všichni tři poněkud zakomplexovaní a zneuznaní "karmisté", zdravím... Diskuze k minulému blogu byla bez Vašich "osvěžujících" a "motivujících" příspěvků poněkud nudná. Moc Vám tedy děkuji za další vzpruhu a motivaci...;-)R^

1 3
možnosti
OH

Ale no tak, vždyť je tu vidět historie blogů i raketový start průměrné karmy.

Tohle nedokázali ani skuteční koryfejové iDnesího blogu.

Takže si ta svá moudra o závisti a zneuznanosti raději odpusťte mohlo by to lidi motivovat podívat se na vaše původně tristní karmy než jste začal psát "užitečně".

6 1
možnosti
Foto

Mimochodem, ten poslední obrázek vypovídá právě o jednoduchosti a řernobílém vidění světa. Existuje totiž více cest. Například jednoduchá a správná, nebo i složitá a špatná :-) Navíc co je špatné a správné nedokáže určit někdo hned, navíc ono posuzování správného a špatného je hodně subjektivní a nikdy pravdivé. To bychom museli býti Bohem, což při vší úctě k panu Holubovi ....:-)

10 1
možnosti
Foto

Koukám,že se stále u pana Holuba nic nezměnilo. A k poznámce pana Zákouckého a jeho možné spřátelení s adminy. Bylo mi na můj dotaz od adminů slíbeno, že se na blog pana Holuba podívají a prověří to. Je to asi cca měsíc. Od té doby žádná odpověď, například : vše je v pořádku, k žádné chybě nedošlo. Zkrátka mlčí :-)

1 1
možnosti
EH

Mark Twain byl určitě moudrý muž, ale já bych to zevšeobecnila, že je třeba se zamyslet vždycky. Většina lidí jásá nad vším, co řekne nebo napíše jejich oblíbenec a je jedno, na které názorové straně se nachází.

Na druhou stranu víc odpovědí je jednoduchých a správných, protože máme rádi náš svět jednoduchý. Například na téma migrace - nula muslimů v ČR = nula muslimských útoků a nula zlynčovaných muslimů. Tato úvaha je naprosto správná z hlediska logiky. Pak do toho začneme dávat další hlediska jako právo muslima žít v ČR a jednoduchou odpověď už nedostaneme.

18 0
možnosti
JR

J75a97r59a 61R51a11n94k

4. 2. 2017 4:28

Problem je, pani Hasnikova, ze vetsina zapadnich a vyspelych zemi ma v ustavach "freedom of religion". Da se zakazat noseni burky, protoze to muze ohrozovat pocit jistoty a kazdy z nas chce videt, co se skryva za rouskou (pokud nejsme na operacnim sale), definitvne se daji zakazat stavby minaretu, nikdo nechce poslouchat vyrvavajici muezzinu, ale viru jako takovou jim zakazat nemuzete, to Vam rekne kazdy advokat a i nekdo, kdo studoval religionistiku, ale ne fanaticky;-)

2 2
možnosti
Foto

Nějak se mi nechce věřit,že by tento článek měl tak vysokou karmu. Čím to ?

24 2
možnosti
PH

To je záhadička, co?

2 2
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik