Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Babiš je takový český Pablo Eskobar.

Ruce od krve ale špatný jsou ti druzí že mu brání

3 0
možnosti
Foto

I53v66o 50P95a25t92t55a

21. 2. 2017 23:11

S ministrem financí Andrejem Babišem je to ještě mnohem větší průšvih, než si dovedete představit. Sám jsem s nim v písemném styku od února 2012: sociologie.netstranky.cz/19-cast-ministr-a-dite.html

9 0
možnosti

J79a28n 40B88u36r23i39a34n

22. 2. 2017 13:30

Díky - zajímavé počtení.

1 0
možnosti
Foto

P46e33t71r 30H75a19h86n

21. 2. 2017 16:20

S textem souhlasím v plném znění, jen bych jej neilustroval dětinskými obrázky. Je dost výstižnějších, které nesnižují úroveň myšlenek a dokonce pobaví. Ty zde použité jsou trochu na úrovni Ovčáčka. Nic ve zlém a karma.

R^

2 0
možnosti
Foto

Mě to obrázky pobavily. Já sama se v obdobných vyžívám také. Na blou, kde je minimální rozlišení, nemá smysl se patlat s něčím složitějším. Když si to dám fotomontáž vytisknout, ale jiného rázu, tak si hraju s grafickým tabletem a sleduju každý drobný přechod a nikdo nepozná, že to není realita. To jsou ale jiné věci. Mě jen udivuje, jak je schopen Babiš označit za svého přítele a spolupracovníka fr. prezidentského Emmanuela Macrona. Macron je filozof, absolvent trestižní ENA, věří tomu co říká, hovoří slušně, snaží se ulehčit život řemeslníkům, živnostníkům, umělecům, handicapovaným sociálně vyloučeným lidem, vydělal si své peníze poctivě když makal pro Rotschilda. Babiš je jeho přesný opak, vše zesložiťuje, elektornická evidence tržeb ředu měsíců byla naprosto nefunkční, sice udělal pár dobrých věcí, například blokaci karuselových obchodů i to EET dává smysl, ale je vulgární, z jeho ANO masivně prchají zakladatelé a lidé, co do toho vložili peníze s tím, že chce po nich peníze, aby se upíchli na kandidátce, viz můj známý. Narval jim paníze, když začínali, půjčil jim kancelář a pak vyšel s pravdou ven.

http://chrudimskenoviny.cz/kategorie/z-medii/byvaly-lidr-ano-pardubickeho-kraje-petr-havlicek-promluvil

1 0
možnosti

Pane Holub, sklízíte můj obdiv, že diskutujete s Heřmánkem, Petříkem, Humlem, Řezníkem a jim podobným. Oni nejsou hodni jediného Vašeho slova Vaší myšlenky!!

1 0
možnosti

Také s tímto Svobodou.

0 0
možnosti

Jak ubohé , tento článek odpovídá že autor vládne IQ asi tak 90. Rozhodně má minimum informací a zajímalo by mně co on za svůj život dokázal?

0 11
možnosti
Foto

;-D Pokud já mám tedy IQ tykve, jak na tom pak asi budete vy? ;-D

4 0
možnosti
Foto

Dochází zároveň ke zcela unikátnímu křížení druhů, přírodou opominutému, kdy za kozlem se táhne stádo ovcí a krysy si už brousí zuby na jejich kostičky, protože pištec má naprosto jiné zájmy.

Vám karma.

11 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS