Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

A ještě jeden point. Xenofobie je naprosto normální a přirozená věc. Např. pokud se nad tím zamyslíme, tak každý, kdo se doma zamyká, nebo má kolem domu plot, je fakticky xenofob a aplikovatel kolektivní viny - proč mám na zahradě plot? No aby mi tam nikdo nelezl a něco neukradl... Takže na každého člověka, který prochází naší ulicí, hledím jako na potenciálního zloděje, což ovšen není pravda a 98% lidí by to mohlo klidně i urazit, přesto to tak všichni dělají a nikdo se nad tím nepozastavuje...

11 1
možnosti
Foto

Spousta lidí má plot proto aby jim neutekl pes nebo třeba slepice, mnoho lidí plot nemá vůbec.

To, že v lidech vidíte zloděje je jen vizitka vašeho zvráceného uvažování

0 7
možnosti

Proč by měl někdo něco proti Islámu? Kdo se jej bojí, tak prostě do islámských zemí nejezdí, a jezdí tam od nás jen jeho příznivci. Ale když z různých důvodu do některých zemí nejezdím, tak snad nejsem kvůli tomu rasista:-)

1 0
možnosti
MP

A co když si to osahám, navštívím apod. a potvrdím si tím to, co jsem si myslel už před tím? Např. jsem slyšel, že korán propaguje nenávistnou ideologii, bral jsem ale tu informaci s rezervou, protože jsem Korán nikdy nečetl, následně jsem si Korán začal číst a dospěl jsem k názoru, že skutečně hlásá nenávistnou ideologii. Tak potom co?

4 0
možnosti
DS

Potom jim zavřete ústa a raději vás začnou ignorovat (jako místní celebrita pan Policky, zatím se nezmohl ani na minus a to je co říct) ;-)

0 0
možnosti
Foto

Argument pomýlenců vašeho typu "co si to takhle osahat a zajet se podívat.."

Měla bych si osahat plynové pece abych pochopila, že nacismus byl zrůdný?

A jěště jinak - věřím svým známým co žijí v Londýně, že s imigranty je potíž. Věřím zpravodajství a dokonce věřím tomu, že do zpravodajství se nedostane zdaleka všechno (viz. události na Silvestra v Německu...)

A protože mi jeden muslim asi před 5 lety z očí do očí ze vzdálenosti 20 cm vysvětlil, že "oni jsou lepší než my", vím docela dobře co si mám myslet i bez vaší hloupé paušalizace.

Jo, a za svůj názor se nestydím, vy "multikulturalisto";-)

15 2
možnosti
RV

Tak do Německa se máme podívat, jak tam v Kolíně muslimové nikoho neznásilňují. A pořád ta "rasa islám". A všechno je nenávist.

4 1
možnosti
Foto

Co má islám společného s rasou? Odmítání islámu není projevem rasismu. Ani nemůže být. A nemůže to být ani xenofobie, protože islám není nic neznámého, cizího.

19 1
možnosti
PV

P22a15v15e24l 56V13é72b57r

2. 5. 2016 17:34

On ani výrok "Nemám rád cikány" není od bělocha rasistický. Oba jsou totiž stejné rasy...

1 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik