Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

... myslím, že nejlepší vysvědčení prezident Kiska dostal při posledních volbách - všechny strany, které s ním "ideově souzněly", totálně propadly, takže Kiska zůstal tam nahoře sám jako kůl v plotě...

10 3
možnosti
MM

nebylo by od věci specifikovat poněkud přesněji, kdo konkrétně mimo vás jim Kisku ještě závidí ... :-)

17 0
možnosti
JV

J44i23r13i 26V45r97a46b77e78c

20. 6. 2016 16:37

JAAAA!!To co my mame je ;-O

6 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 3
možnosti
ZH

Tedá já dám hlas i Ferdovi Mravencovi, když půjde proti Zemanovi. I Pytlík má šanci!

3 1
možnosti
PK

Pane autore , prosím tři důvody , proč Kisku ?

Děkuji .

10 0
možnosti
VJ

Já se přidávám. Proč Horáčka? Já ho teda znám. Bude to asi ten ze sousední vesnice. Ale chlastá!

4 0
možnosti
BT

B36o15r36e16k 50T58o10m37i57s

20. 6. 2016 15:48

Milý Pavle, toho Kisku vám velmi radi dáme a nič za to nechceme. je to absolútny amatér, bez štátnických znalostí, naivný a nemožný. ten hraje iba na svoje triko, na všetko ostatné kašle. skrátka - kupec prezidentom.

11 3
možnosti
SB

Já si myslím, že bychom si od Vás toho Kisku mohli vzít, ale za prvé prezidenta bychom z něho neudělali a za druhé to byste museli hodně připlatit, abychom si ho vzali jako břemeno.

5 0
možnosti
Foto

My jim závidíme Kisku a svět nám bude závidět bookmakera Horáčka?

Chtělo by to tak 5 minut studené sprchy nebo třeba i skotskou na zklidnění.

Peníze ne vždy vyhrávají, pane Holube. A zvláště Vy byste to měl vědět.

19 3
možnosti
Foto

Co třeba rozvážného a moudrého prezidenta, který byl známý jako textař a vybudoval firmu v hodnotě 2 miliony, kterou před vstupem do politiky prodal.

2 2
možnosti
SB

Píšete o nezájmu lidí.

Já rozhodně nebudu patřit k těm, kdo budou mít nezájem o volbu prezidenta České republiky.

K volbám půjdu a mám již svého kandidáta: Miloše Zemana.

Budu volit jeho. Pan Horáček ani jiní vítači migrantů u mne nemají šanci.

13 6
možnosti
Foto

A koho jiného než Zemana, pane Beneši? Volba je už teď zcela jasná.

6 3
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik