Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Milý pane, věřte nebo ne, Zemana jako prezienta chce jen málokdo.

Pokud dáte přijatelnou alternativu, jistě jí většina lidí dá svůj hlas. Pochybuji, že by paní Drábová měla zájem stát se prezidentkou.

A ostatní vámi jmenované osoby nemají šanci a vy to víte.

4 3
možnosti
Foto

To já vím, kdo můj hlas zcela jistě nedostane. Pane Holube, i kdyby se ten zázrak, o kterém píšete v závěru, stal, vy byste Zemanovi věřil?

9 5
možnosti
Foto

Nevěřil, to byl spíš pokus o sarkasmus... ;-)

6 3
možnosti
Foto

I17v41a48n 10M33a73r59e74k

6. 11. 2016 14:09

Ano p.Holube, chce to nepochybně změnu, "valchaře" na Hradě jsme ještě neměli . R^[>-]

12 4
možnosti
Foto

I Vy jeden fantasto..;-D v závěru článku.....Vy si z nás tak trochu střílíte, že?

Jinak samozřejmě karma za naději...R^

11 7
možnosti
Foto

Lži a hulvátství, hmmmm, ...... tak to aby iDnes začala likvidovat některé blogery a zrušila všechny diskuse.....

13 5
možnosti
MB

Lži a hulvátsví. To, že nejste to schopna poznat, je jen váš problém.

5 5
možnosti
Foto

Rádobykandiátů hafo;-D Skutečně silná osobnost ovšem žádná! Pokud máte za ,,koně" například Marka H., pro mne exhebicionistu- svlékače, na úrovni, potažmo až patřícího mezi ty, co zneuctívali např.památku 17. 11. 39, či např. gen Janouška, pak máte ,,vskutku skvělej" vkusRv

14 4
možnosti
SB

Slušnost a morálka?

Podívejte se, podle vás je slušná a morální asi celá ostatní Evropy s výjimkou České republiky, že?

A kam to dopracovala ta Evropa?

K existenci no-go zón a k podobným vymoženostem.

Mně je osobně úplně jedno, že český prezident občas prohodí něco hodně nespisovného. Na co by mi byl uhlazený krasořečník, kdyby jenom kopíroval nesmyslná rozhodnutí Bruselu a Berlína?

Já tady no-go zóny nechci.

30 4
možnosti
PB

P89e58t49r 91B92u18r36e98š

6. 11. 2016 13:37

Já za hulvátství považuji 1 a 1/4 roku dlouhou prezidentskou kampaň! Kdykoliv si pustím radio, tak slyším jen o prezidentských volbách. To se už nedá poslouchat! Myslím, že kampaň 3 měsíce by bylo až dost!

22 2
možnosti
Foto

Ona je otázka, jak je to s tou rybou, případně páteří, žebry ... taková pěkná struktura (státní), že ... ryby asi nemají moc velkej mozek, a to v tomto případě platí beze zbytku ... jo, kéž by se tak stalo - bylo by fakt záhodno. :-)R^ Jdu si přečíst článek, tohle byla jen reakce na nadpis. ;-D

5 6
možnosti
Foto

;-D ... samí staří známí, děkujivám za mínusy, jsou pro mne známkou, že se nemýlím;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik