Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J62a56r66o45m59í62r 33H42l25u35b93e60k 2636550814251

Bude průměrný, jak se říkávalo za komunistů. horší než ten letošní a lepší než ten následující. Nechci to takto bagatelizovat a vůbec jsem si nemyslil, že někdy ještě tento příměr použiji. Žel, a je to i naše vina. nechtěli jsme svobodu, proto nám ji sebrali, máme se jako prasata v žitě, tedy materiálně, protože socialismus nás obestoupil ze všech stran. takže jsme z jednoho unikli a do druhého se vrátili. Ale někdo to musí platit, vím, že peníze jsou to poslední a když nejsou, tak je socialisti hravě natisknou. Jenže žijeme na úkor svých potomků. Ty děti, které dnes zažívají nejlepší obdobní svého života, zkoumají, jsou šťastné o nic se nemusí starat, to jednou zaplatí a budou sakra nas....Nechci mezi svátky nabuzovat špatné nebo blbé nálady, ale tak to je, nespěje to k lepšímu, to lepší již udělali naši předkové v 19. a počátkem 20. století.

+1/0
27.12.2016 11:28

M80i49r85o43s17l94a77v 35Š34i47m95o87n 3970204462483

A nejlépe českým bezdomovcům.

+2/0
25.12.2016 18:11
Foto

P37a61v42e54l 10H87o13l35u18b 1146319269472

Děkuji všem diskutujícím za příspěvky. Byť se většinou spolu na správnosti pomoci bohatých směrem k nesrovnatelně chudším, hladovějícím, nebo jinak strádajícím (válka) obyvatelům Země neshodneme, moc si cením a zároveň děkuji za vyváženou, konstruktivní a slušnou diskusi...

Pokud jsem někoho motivoval k zamyšlení se nad svým dosavadním životem a formou možné pomoci slabším, byl cíl tohoto blogu naplněn... ;-)

Velká poklona a dík pak patří všem těm, kteří pravidelně pomáhají a jedno jakým způsobem, již dlouho a nemají důvod a potřebu o tom psát... V

+1/0
22.12.2016 13:07

M40a48r94t97i17n 27B24u10s10i51d67e78a 4403200

Abych řekl pravdu, nadpis příspěvku mě zaujal svojí tuctovostí a frázovitostí tak typickou v době novoročního bilancování. Nakoukl jsem jen ze zvědavosti, jak to autor rozvine dál...aniž bych chtěl vánoční atmosféru rušit nějakou kritikou a polemikou.

I silně subjektivní a jednostranný náhled na dění ve světě by mě nechal v klidu. Je to běžné a přirozené, že lidé nahlížejí na svět ze svého úhlu pohledu, a že každý může vidět něco jiného.

Co mě ale skutečně zaujalo, je ten kontrast takového pohledu s osobním popiskem, resp.motem autora:

"Sebe, i svět kolem sebe, vnímejme z "ptačí perspektivy", ve všech souvislostech a hlavně o věcech přemýšlejme! Věřme zejména v sebe, vnímejme skutečnou realitu, osvoboďme se od všudypřítomné fikce, soustřeďme se na podstatu! Dívejme se dopředu, učme se z minulosti a neopakujme stále stejné chyby, pak budeme opravdu moudří... "

Toto je sice správné, ušlechtilé, "moudré" a nepochybně upřímně myšlené ...ale v naprostém kontrastu k tomu, jak se sám autor pak na svět dívá, jak přemýšlí a jak nakonec realitu vnímá.

A to právě ve mě vyvolává pocit beznaděje, protože to mi znovu připomíná, že mít dobré úmysly a myslet to upřímně nestačí, nic neřeší, a že a je to marné... Že to bude vždycky o frázích, osobních předsudcích a subjektivně omezeném vidění...

+4/0
22.12.2016 10:01

J21a65r45o43m15í87r 54K32r12á22l 4360259924459

Problém není v ochotě pomáhat, ale v tom, co se pod tou pomocí skrývá. Před časem jsem si pročetl výroční zpráva některých těch organizaci a to, na co jsou vybrané peníze použity. No a závěr byl ten, že takhle tedy ne. Pomáhat je třeba na místě a těm, kteří pomoc potřebují. Ne těm, kteří ji "organizují". Jsem ochoten pomoci tomu, kdo si pomoci chce, ale nezvládá to. Ne těm, co si sednou s nataženou rukou a čekají. Anebo těm, co si pro pomoc jdou do Evropy, ale co se děje u nich doma, je už nezajímá.

+7/0
22.12.2016 9:22

V59l35a13d72i61m87í93r 97M11o88r90a92v32e48c 3368200743753

A co byste mohl říci k tomuto videu? Pozorně si ho vyslechněte.

https://www.youtube.com/watch?v=I39mXz5SRJg

+2/0
22.12.2016 7:00

V69l76a91d68i71m69í26r 37M91o17r46a81v71e91c 3348780503733

Váš článek mi připomíná současný systém zdravotnictví a filozofii farmaceutického průmyslu. Hezky shrnujete stav a navrhujete léky na odstranění příznaků. Ale neřešíte původ nemoci, tedy neřešíte nemoc jako takovou.

Píšete o anexi Krymu. Jak může jít o anexi, když v roce tuším 2003, když se Krym pokoušel o první osamostatnění, mu bylo uděleno kyjevským parlamentem právo kdykoli vypsat referendum o oddělení o Ukrajiny výměnou za to, že v té době od osammostanění upustí. No a krymský parlament tohoto práva následně využil, valná většina obyvatel se vyjádřila pro a došlo k oddělení. Referendum bylo i podle zahraničních pozorovatelů v pořádku. Tedy proběhlo demokraticky. Chcete tedy popírat demokratické pricipy? Další otázkou je, proč se na Ukrajině začaly dít takové věcy. Není tajemstvím, že do revolucí USAa Soroš investovali 5 miliard dolarů - tedy do svržení demokraticky zvoleného prezidenta a do revolucí. To jsou příčiny nemoci.

To samé blízký východ. Měl své problémy, žil si svým životem. Ale nebyl nebezpečný zbytku světa. Až potom, co západ začal financovat teroristy za účelem svrření tamějších vlád a je mi v této situaci ukradené, zda demokratických nebo totalitních, protože to je prioritně problém lidí dané země. Tak že příčina nemoci je zase intervence západu a vyzbrojování a podpora teroristů.

Chcetě šťastnější a bezpečnější svět? Otočte se zády ke všem snahám kohokoli zasahovat do dění v jiných zemích, investovat do svrhávání někomu nepohodlných vlád, otočme se zády k politice současné rádoby elity Evropy, která terorizuje vlastní obyvatele přivádění davů nepřizpůsobivých a nenávistných lidí žijících doposud v jiném století než my. A podporujme takové politiky, zástupce, kteří chtějí dát lidem větší šanci, šanci spolupodílet se na rozhodování, kteří umí předpovídat nebezpečí nechtějí přijímat ni, o čem vědí, že si s tím do budoucna nebudou vědět rady.

Proto já podporuji a volím SPD, ať si o to myslí kdo chce co chce. Pro mě je to jediná šance pro naše děti

+6/0
22.12.2016 6:46

M47i93c27h52a26l 23Z64á56k51o21u65c16k95ý 2904474591541

Vážený pane Holube,

i kdybychom poslali 100% příjmu, stejně se nic ale vůbec nic nezmění. Musel byste změnit mentalitu a to dle mého v zemích, o kterých píšete nelze. A změnit mentalitu velmocí již vůbec ne. Dále a teď to fakt vyzní hnusně a vím to, že je cynické, ale. Když dnes pomůžeme miliónu a oni budou neustále spoléhat na naši pomoc, tak příště budeme muset pomáhat deseti miliónům, další vlnu už třeba padesáti. A pak už ani my na to nebudeme mít, co s tím poté? Pomoci postiženým válkou ano, ale pouze u nich, ne u nás. A která organizace to zajistí? Vždyť téměř všechny se naprosto zdiskreditovaly na uprchlících z Afriky a odjinud, kde se neválčí. "Rybařit" je tam učíme po generace a výsledek? Populační exploze a spoléhání na nás. Rozdíl mezi např. Německem a SSSR po válce (území dnešní Ukrajiny, Běloruska bylo zpustošeno více než Německo) byl zásadní, oni se prostě chtěli postavit zpět na nohy.

A mimo soudek, počítal jsem si karmu dle čtenářů, zajímavé, více jak 50% čtenářů Vám dá hlas, gratuluji, v tomto jste bloger roku.

S pozdravem

MZ

+18/0
21.12.2016 21:35

M25a53r89t62i42n56a 33M94o86u61d28r26á 7980683526969

http://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=575023

0/0
21.12.2016 21:38
Foto

P61a71v79e58l 26H60o78l13u25b 1286149719852

100% příjmu by nebyla solidarita, ale hloupost... 1,2,3 % příjmu jsou solidaritou... Ten blog je o třech tématech. Sýrii, Ukrajině a dále o více než polovině hladovějících obyvatel na světě, žijících v nejchudších zemích... Pro každou ze skupin je potřeba jiná forma solidarity - pomoci...

Osobně nejsem nikterak majetný, v našich poměrech, i přesto mi nedělá problém se právě o cca ty 3-4% ze svých příjmů rozdělit s těmi, které neměli zdaleka takové štěstí jako já... A o tom je ten blog...

Jinak k mimo soudku.... Mnohem, mnohem více by mě potěšil větší zájem co do čtenosti... ;-)

+1/0
21.12.2016 21:51

M21i54c43h21a46l 19Z35á59k21o15u47c92k56ý 2394604461391

No ale pak je tu zásadní otázka, jak a komu ta solidarita pomohla? Zajímá mě výsledek. Takže pomoci ano, ale kdy a jak? Ukažte mi pozitivní výsledek? Trpí jen více a více, přes všechnu pomoc. Více zemí je v rozkladu, někde se nedá kvůli životnímu prostředí žít. Pomáhají všichni (EU, neziskovky, dárci) a výsledek? Nechci paušalizovat, že je tak ve všech případech, ale přijde mi, že je to podobné, jako ta pomoc alkoholikovi se zablokovanými zády. Pomohl jsem tak, že jsem se pro flašku ohnul a podal mu ji. Krásná Vánoční myšlenka, ale pokud tam na druhé straně (příjemci) nebudou chtít něco změnit, je veškerá pomoc marná, bohužel. A za sebe, já je měnit nechci, ať si žijí jak chtějí. Líto mi je dětí. Ale od toho mají rodiče, aby byli rozumnější.

K soudku, trochu divné, nemyslíte?:-)

+5/0
21.12.2016 22:02

V52l52a22d18i43m29í67r 11M37o63r74a85v47e24c 3528600193743

Někde jsem viděl video, nějaký americký profesor tam názorně na kuličkách ve skleněných válcích ukazuje, kolik lidí žije ve skutečné bídě.... NO výsledkem je, že když pomůžete každý rok jednomu milionu takových, pominu-li bezpečnostní rizika, tak se jich do té bídy stačí narodit asi 5 milionů. Pomáhat přijímáním imigrantů je naprostá iluze pomoci, je to blud, který neřeší problém chudoby, ale vážně ohrožuje kultury, které jakoby pomáhají. Jediná možnost pomoci je pomáhat v jejich zemích, rozvojem vzdělanosti, rozvojem pracovních návyků atd..

+6/0
22.12.2016 6:53

K16a83r15e62l 59B27e46d50ř65i41c64h 7693313273661

Za sebe říkám, že se nehodlám rozdělit o "drobné" s celým světem.

+3/0
21.12.2016 20:45

I85v74a60n 59M76i76n34á75ř 7192184547591

Onehdá jsem mezi těmito blogy četl "prozření" jakési autorky, která celá léta jako členka neziskové organizace pomáhala právě takovýmto - potřebným ! Po létech neustálé pomoci zjistila, že dotyční jsou na tom spíše hůře, než v minulosti. Totální a trvalá závislost na pomoci z venčí .. je zbavila definitivně veškerých vlastních aktivit !!

+9/−1
21.12.2016 19:10
Foto

P72a72v89e93l 42H47o63l54u62b 1336899929932

Takže Sýrie si má pomoci sama?

+1/−1
21.12.2016 20:08

M70a91r62t36i46n67a 42M56o29u61d49r90á 7110413976809

Nechce-li být v následujících desetiletích cizím vazalem, pak by měla. Ovšem její geografická poloha a nerostné bohatství jí to nedovolí.

+4/0
21.12.2016 20:42
Foto

P18a94v53e14l 66H73o77l75u46b 1326319679722

Zajímavý názor, mě by nenapadl... Kdo pomohl zbídačené Evropě po 1 nebo 2 sv. válce např. Kdo pomohl nám? Pomohli jsme si zcela samy a to škody u nás byly se sousedy nesouměřitelné? Pomohlo si třeba totálně zničené a zruinované Německo, nebo Polsko samo?

Víte to co píšete platí pouze do té doby, než podobná pohroma potká i nás... Pak asi půjdeme všichni za Vámi v jednom šiku, hrdí s hlavou vztyčenou a veškerou pomoc budeme s díky odmítat, protože si přeci dokážeme pomoci samy... Já jsem pro solidaritu, lidskost... ;-)

+1/−2
21.12.2016 21:09

M14a61r84t66i64n15a 83M70o49u72d49r22á 7130533216509

Právě proto jsem napsala, co jsem napsala, tedy přesně to, co Vás nenapadlo, jak uvádíte. Vždycky je něco za něco. I my jsme zaplatili. A myslím, že docela tvrdě. Ovšem každá mince má rub i líc, a vše špatné bývá k něčemu dobré. Chytrému napověz....

+5/0
21.12.2016 21:35

A13n40t15o64n72í53n 38P45e88t36r96k24o86v88s23k45ý 8739830250985

Kdo pomohl Německu je jasné. Ale kdo pomohl Polsku? URNA? Nebo snad ještě víc rozbitý satan SSSR? Ach ta historie, to je svinstvo, co?;-)

+1/0
25.12.2016 14:46

J63a34r46o35m23í19r 68K31r14á91l 4630299654359

V každém případě musí ukázat, že chce. Když se přestanou mydlit mezi sebou různé skupiny obyvatel a začnou se snažit o nápravu, pak není problém jim pomoci. Ale ne tak, že jim budeme posílat peníze. Poslat odborníky, učitele, poskytnout knowhow. Ale ten první impuls musí přijít od nich.

+2/0
22.12.2016 9:33

M43a91r26t12i98n59a 33M48o77u37d17r68á 7830593586139

Myslíte tenhle?

http://hindrakova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=557108

+1/0
21.12.2016 20:41

J47a28r38o21m85í77r 93K78r50á62l 4840169414969

Ano, to je výstižné.

+1/0
22.12.2016 9:34

Z72d77e58n61e54k 31Z29a71m83e64c75n24i56k 3184271549353

mýlíte se pane, my nic neovlivníme, jen naivka a idealista si to může myslet a neukazujte mi fotky zbídačených dětí asi z Afriky, na světě je jich daleko víc, ale já za jejich bídu nemohu a nemohu, není v mých silách je všechny zachránit

+6/0
21.12.2016 18:36

J18a71k10u53b 45K90n53e48c64h96t46o60v46s74k26ý 3170806641392

Ale také bude záležet na politicích a zaměstnavatelích.

0/0
21.12.2016 16:49

M20a32r15t37i83n74a 43M72o45u70d31r84á 7610953366759

Zjevně Vám unikají širší souvislosti. Zachránit vesnici? Dobrá, proč ne. Ale co pak s ní? A kam s ní? Kde vezmete volné kapacity a na jak dlouho? S lidmi nemůžete nakládat jako s věcmi nebo zvířaty.

Každá válka jednou skončí, jenže kdo původní vesnici opraví, když její obyvatele přemístíte do evropských tělocvičen? Myslíte, že jsou vesničané v tělocvičnách šťastní? Zaplatíte jim tedy ze svého hotel? Ani tam šťastní nebudou, protože jsou zvyklí na něco úplně jiného.

Je to vytloukání klínu klínem, přinášející uspokojení samozvaným mesiášům, ale problémy zodpovědným a reálně uvažujícím lidem.

+18/−2
21.12.2016 13:21
Foto

P43a41v52e36l 85H14o22l88u33b 1826209479892

Jsem něco psal o přemísťování do evropských tělocvičen? Problém je, že vy nechcete na jedné straně aby nám tady zaplavovali Evropu, ale na druhé straně jim nechcete ani napomoci k tomu, aby mohli zůstat, nebo vrátit se domů... Jinak v blogu řeším tři témata Sýrii, Ukrajinu a zbytek hladovějících na celém světě... ;-)

+2/−2
21.12.2016 14:08

M58a17r75t52i87n43a 13M13o44u26d77r11á 7270183766439

Oni se přemísťují i bez Vašich návodů, dokonce masivně, což není možné opomíjet. Vy žádáte od "vyspělejších a bohatších" pomoc (co to znamená "bohatší"? a je "vyspělost" skutečně výhrou?), která bohužel vzhledem k okolnostem zahrnuje i ty tělocvičny (které jsou mj. blíže, tedy lze pomáhat snáze).

Co chci nebo nechci, nepředjímejte. Podívejte se raději na účinnost, tedy výsledky skutečně dlouhodobé pomoci tzv. rozvojovým zemím. Zlepšená zdravotní péče a konvoje s humanitární pomocí mají za následek obrovský až nezvladatelný nárůst populace, která však není zajištěna potřebnou infrastrukturou.. Boj s negramotností a rozvoj informovanosti vede k již zmíněné masivní migraci, místo aby pomohl ekonomickému rozvoji v místě. Je to logické. Proč čekat s otevřenou dlaní na smilování, když je možné se pro dávky dostavit osobně.

POmoc tak, jak je dosud prováděna, je kontraproduktivní. Mnozí Afričané, než aby se snažili, prostě se dostaví do fronty na příděl. V Asii prý naopak některé utečenecké tábory zejí prázdnotou, protože je výhodnější vydat se do EU. Pomoc trpícím i "trpícím" se stala tvrdým byznysem, zahleděným sama do sebe. Cílem není pomoc jako taková, ale nárůst dalších "potřebných", a tím i nárůst nákladů, resp. zisků z těchto "neziskových" aktivit.

+10/−1
21.12.2016 15:51

Z73d61e33n72ě97k 25H73o35d68o95v45a55l 1224971558379

Skvělé R^

+2/0
23.12.2016 12:06

Z41d47e24n44e37k 93Z86a41m25e23c15n44i30k 3234861789203

jak píši výše a k tomu snad výrok z černých baronů " bez starostí Kefalín, lidí je na světě jako sraček"

+1/0
21.12.2016 19:23

M12a84r34t83i60n63a 12M83o19u73d69r90á 7120173676909

Odhady počtu zájemců o migraci do Evropy jsou stále pesimističtější. Z původních 67 000 000 stoupají až na 90 milionů, v horizontu jednoho až dvou desetiletí. To aby Germáni rovnou naskákali do Severního moře.

+3/0
21.12.2016 20:45

V20e32r18o27n39i33k39a 84E66x98n59e30r33o74v32á 2676421867539

Souhlasím s názorem, že těm lidem se má pomáhat na jejich území. Mám pochybnost o smyslu takové pomoci, že se jim koupí jídlo na nějakou dobu. Problém není v tom, že teď náhle u nich vznikl nedostatek nějakým výpadkem, nebo katastrofou, ale v tom, že ten nedostatek je důsledek jejich životního stylu. Mají víc dětí, než dokáží uživit. Jestliže dnes před hladem zachráníme jednoho černouška, naše děti budou muset zachraňovat 10 černoušků ...

+19/0
21.12.2016 12:26
Foto

V51l65a90d79i83m22í59r 28K29r27o50u23p16a 8467528191892

Aneb, nedávej hladovému rybu, nauč ho rybařit...R^

+8/0
21.12.2016 13:04

M78a60r80t77i55n48a 26M60o13u81d59r43á 7500113576249

to ale druhá strana musí chtít učit se rybařit

+10/0
21.12.2016 13:24

J63a25r34o29m51í33r 15K78r15á19l 4670269844539

R^ Tak.

+3/0
22.12.2016 9:35

A82d80a64m 41P88o80c15h75e 7958266740285

Takových rodin jsou stovky milionů. Takže i kdybychom se rozdali, nezměníme lautr nic. Ale na kondomy jim přispěji rád a pomohu tím stokrát více.

+12/0
21.12.2016 11:47
Foto

P80a39v98e84l 78V25a91n98ě52č30e27k 4894473541551

Ale to oni zas neee, to neni prej vono.

+3/0
21.12.2016 20:44
Foto

V11l71a45d80i10m74í58r 97K78r77o19u22p75a 8187868291182

Jo, to má logiku, zachránit tisíce rodin někde v Africe, rodin, které nám příští rok přijdou osobně do Evropy poděkovat... Já nevím, ale za sebe odmítám sebemrskačství typu, že bych měl snad cítit vinu nad tím, že jsem narodil tam, kde jsem se narodil. Já nejsem Bůh a karty jsem nerozdával. A když nejsem Bůh, znamená to, že nejsem ani spasitel. Když už bych chtěl dávat nějaké peníze na charitu, tak půjdu někam, kde bydlí nějací čeští důchodci, co celý život dřeli, a co si třeba nemohou ani dovolit koupit si na Vánoce maso na řízky. Raději bych jim dal osobně peníze na léky, které potřebují, protože i jim vděčím za to, že se dnes máme tak, jak se máme. Našim lidem patří můj dík za jejich práci, ne cizím lidem za to, že jsou chudí...

+27/0
21.12.2016 11:40

V53l32a52d74i79m29i40r 52H33a85u11b62e62r74t 2926430352

R^

+4/0
21.12.2016 12:22
Foto

P14a13v59e45l 73H52o31l41u29b 1176689129252

Nezlobte se, ale neznám českého důchodce, který by si nemohl koupit maso na řízky... I moji rodiče jsou důchodci s důchody, které ani zdaleka nedosahují průměrné výše důchodu, která by měla být 11 400 Kč. Je jim přes 70 let a přesto nestrádají. O tom jak jsou na tom ve skutečnosti nejen naši důchodci svědčí mimo jiné nabitá a stále přibývající obchodní centra napříč republikou... Neříkám, že si čeští důchodci mohou vyskakovat, ale určitě neživoří v tom smyslu o kterém píši v blogu... Pokud ale přispěte českým důchodcům, tak to stále bude znamenat mnohem více, než o tom jen plamenně diskutovat a hledat výmluvy proč to neudělat... ;-)

+1/−5
21.12.2016 12:57

M89a64r11t19i45n25a 11M79o31u52d15r38á 7750883576459

že něco neznáte, neznamená, že to není. Např. drtivá většina dnešních OSVČ bude brát tak mizivý důchod, že na to maso prostě mít nebudou. A vzhledem k tomu, že do důchodu půjdou až ve vysokém věku, si ani nepřivydělají.

+8/−1
21.12.2016 13:23
Foto

Z25d13e25n78ě50k 14M82a68t71u79š78k31a 7438606225716

drtivá většina dnešních OSVČ si na budoucí výši svého důchodu zakládá sama

+3/−2
21.12.2016 13:29

M49a18r94t45i60n53a 38M77o41u55d81r60á 7540173976639

Však to platí pro každého - každý svého štěstí strůjcem.

Jsem zásadně proti vměšování se do cizích záležitostí, ať už se jedná o záležitosti jedinců či celých států.

+5/0
21.12.2016 15:53

I73v94a13n 13M52i33n74á85ř 7812414467651

Vaši rodiče s průměrnými důchody asi opravdu nestrádají - protože, zaplať panbůh, jsou živi - oba dva. Osamělí důchodci však již počítají každou korunu !

+6/0
21.12.2016 18:59

M45a79r45t70i39n43a 87M67o92u21d83r71á 7730473466939

Přesně tak. Osamělý důchodce je na tom o poznáníé hůře.

+3/0
21.12.2016 20:46

J31a31r23o64s80l25a57v 48H56e18j28n25a 4427191639

Pane Holube, buď jste lidumil nebo hlupák.

Není co dodat.

0/0
27.12.2016 14:48

Z29d17e71n41ě61k 19H21o30d21o28v40a70l 1614201418389

R^

+1/0
23.12.2016 11:59
Foto

P15a85v79e63l 59K27u81c84h30y31n96k24a 6310248713343

R^

+4/−1
21.12.2016 11:16
Foto

T82o57m64á63š 12V15o84d84v20á10ř12k45a 3503531947374

Karma, what else ? R^

+3/−3
21.12.2016 11:08

M24i78c23h39a62l 54Z13á11k35o85u21c39k22ý 2964984951551

Třeba domyslet důsledky.

+3/0
22.12.2016 2:30



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.