Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Jednu větu řekl Zeman, zcela určitě podle vlastní zkušenosti, pravdivě. A sice : "Ten, kdo zabraňuje druhým, aby vyslovovali své argumenty, jenom dokazuje, že sám dostatek argumentů nemá".

Přesně tímto stylem vede takzvané "diskuse" při svých cestách po krajích na náměstích a v sálech s občany a jen dokazuje, že žádné argumenty nemá.

Jakýkoliv argument, který poukazuje na jeho pochybné činy či postoje, či vážnou otázku z této oblasti, posměšně s nepatřičným trapným bonmotem odpálkuje bez jakékoliv snahy o rozumnou reakci a diskusi.

A to za potlesku slaboduchých fandů a jejich nenávistných reakcí směrem k odvážlivci.

13 10
možnosti
AP

A38d71a16m 94P73o86c46h13e

27. 12. 2016 14:05

Slaboduchý fanda, nenávist...to jsou vaše argumenty? A že odmítl cenzuru internetu vás taky dožralo, co pane argument?

7 1
možnosti
ZZ

pouze k autorovým očekáváním "lepších zítřků" , moje zkušenost je taková, že změna bývá vždy k horšímu.

4 0
možnosti
Foto

Horší už to být nemůže:-(

3 8
možnosti
Foto

Docela mne pobavilo, že do vánočního projevu prezidenta se dostala i Jana Nagyová. To když nepřímo zkritizoval pány Šlachtu a Istvána, že z onoho velkého protikorupčního a protimafiánského zásahu policie před několika lety zbyly jenom ty "nezdaněné kabelky Jany Nagyové".

1 0
možnosti
VK

I veliká Čína nesměla v poselství chybět.

1 1
možnosti
PP

P11e36t77r 78P79o95l48á61k

27. 12. 2016 11:00

Tu karmu u tohoto clanku naklikal asi sam Patrik Banga, ne? Jinak nechapu, proc by zrovna tento clanek mel takovou karmu mit. Nic objevneho, nic neotreleho, jen dalsi mlaceni prazdne slamy na tema Zeman v rade... A to pisu jako clovek, ktery Zemana nevolil.

28 8
možnosti
Foto

P91a60v18e22l 22H86o35l67u20b

27. 12. 2016 12:22

;-D Pokud mi i Patrik Banga dal karmu, pak je to pro mě čest, ale bohužel nevím o tom... ;-) Vy jste ho možná tehdy nevolil a teď o tom uvažujete. Já to mám přesně obráceně... Takže "mlátit prázdnou slámu" budu klidně dál... ;-)

6 7
možnosti
TB

Tak jsem si ten projev celý přečetl a nikde žádná zmínka o Rusku. Chápu, že Zemana nemusíte, ale proč kvůli tomu lžete ?

30 3
možnosti
TB

Když už mě pan Rzyman mínusuje, tak by alespoň mohl uvést, kde přesně se v tom projevu hovoří o Rusku. Já to fakt nenašel :-P

8 2
možnosti
TB

T68o63m22á61š 82B79í52l66ý

27. 12. 2016 10:33

A já očekával, že nás teď nějakým poselstvím obohatíte vy :-P

9 3
možnosti
JZ

Pan Holub nám akorát neustále připomíná, že nemá rád Zemana. To je od něj vše.

8 1
možnosti
VK

Trochu signifikantní. Podlézavý blog alpinisty Čermáka je bez otevřené diskuse, tak je zbytek zemanových pochlebovačů nalezlých zde. To tam Zeman v neznalosti věci plkal něco o cenzuře. To je chucpe co?

Jinak karma pane Holube, viděl jsem to stejně. Poselství národu;-D

7 18
možnosti
VK

A také chápu milí zemanOvci, ze se vám toto konstatování faktu nelíbí.;-D

1 6
možnosti
RM

jj taky doufám, že tam příště bude už někdo, kdo sundá z hradu ten modrej hadr.

1 7
možnosti
PB

.... taky mě to žere !,- vočekával bych konečně zůčtování s tou KLDR, taky ta Venezuela s tou Kubou by konečně mohla procitnout,- no vo Číně a vo Rusku radši ani nemluvím,- ..... nechápu, proč sme do zájmovejch oblastí dodneška nevyslali naše letadlový lodě, nebo jim nedali vočuchat trochaj teho atomovýho jádra. Na velmoc, jakou bezesporu sme, je to vopravdu málo V[>-] !!!

6 4
možnosti
Foto

I96v19a58n 62M23a84r85e44k

26. 12. 2016 22:26

Ano p.Holube , velmi pěkně jste to na konci blogu vystihl . . . . . "zbytek národa". . . . .Máte pravdu ,moc Vás není ,opravdu jen zbytek,. . . . . . . . Dobrou noc. R^

17 12
možnosti
Foto

P46a70v31e75l 65H29o49l46u46b

26. 12. 2016 22:32

;-D Hlavně že Vás humor neopouští... ;-D

9 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2799x
Krásný den, více o mě, mých názorech, vážně i nevážně mj. na https://www.facebook.com/pavel.holub.716

Seznam rubrik